Neka vam vikend ne bude crn hehe..

16.10.2020.



Došao Mujo kod doktora da mu se požali:
– Doktore, imam problem, Fata uopšte ne uživa kad je guzim!
– Moj Mujo, probaj napraviti malo atmosfere…
evo na primer pokušaj dovesti jednog crnca i nek’ ti
maše lepezom dok ti guziš!
Mujo tako i napravi… maše crnac, maše a Mujo guzi,
Fata mrtva hladna.
Nakon nekog vremena ustane Mujo i kaže crncu:
– Hajde ti guzi a ja ću mahati!
I tako i bi… razvaljuje crnac Fatu, a ona sva izludela
od uzbuđenja, kad će ti Mujo na to:
– Vidiš kako se maše, pizda ti materina!



Jednog dana u toaletu, dok su pišali, video Mujo crnca koliki
mu je pa pita:
– Au koliki ti je, kako bih ja moga da imam takvu kitu!
– Nema problema, samo okači dvije cigle o kanap i veži za
kitu i drži tako tjedan dana, pa dođi kod mene! – kaže crnac.
Dolazi Mujo poslije tjedan dana kod Crnca i kaže:
– Šta sad da radim, evo boju je dobio, ali veličinu nikako!



Idu 3 crnca nudistickom plažom, a jedan ima bijelu kitu.
Svi ljudi začudjeno gledaju, a najradoznaliji pridje i upita ih:
– Kako to da je ovom crncu bijela kita?
– Nismo ti mi bolan crnci. Mi smo rudari iz Kaknja,
a njemu je sinoć bila žena u posjeti!



- Zasto crnci imaju velike kite ?
- Zato što bijelci imaju igracke kada su mali.



Navalio crnac da jebe Fatu, a ova se dvoumi:
“Čula sam da ti je previše veliki pa ne smijem.”
“Ma pusti sijvet. Čista laž, majke mi!”
“Mogla bi jedino da ti ga popušim!” Crnjo se naljuti:
“Što će mi to? Mogu ga ja sam sebi popušiti…”



Kakav je crnac na sudu?
– Kriv.



U Južnoj Africi odlučili su ukinuti rasnu diskriminaciju.
Od sada neće više biti bijelih i crnih, svi ljudi se proglašavaju zelenima.
Crnci radosni krenuše da ostvaruju svoja prava.
Jedan zadovoljno uđe u bar:
– “Kelner, piće.” Kelner ga ignorira.
– “Kelner, piće!” Kelner ga opet ignorira.
– “Kelner piće!!”
Ovome dosadi pa ga uhvati za okovratnik i izbaci na ulicu.
– “Ali moraš me uslužiti, sada smo svi jednaki, svi smo zeleni.”
– “Da, ali ti si tamno zelen.”




<< Arhiva >>