Koroni kraja nema hehe..

13.10.2020.



Jučer su u banku upale dvije osobe sa
maskom za lice. Hvala bogu bila je samo pljačka,
pa smo se brzo smirili.



Srećom, virus dolazi iz Kine!
Zamislite šta bi se dogodilo da je original.



Najbolje je protiv virusa korone jesti dva češna bijelog lukaa dnevno.
Ne pomaže direktno, ali osigurava minimalnu
udaljenost od jednog metra.



Bila sam kod doktora. Čekaonica je bila puna.
Rekao sam "Mislim da imam koronu",
i čekaonica se ispraznila za sekund i
odmah sam bio na redu.



U vrijeme pandemije virusa korona krenula nastava
na daljinu preko televizije.
Kaže drug Perici:
"Taman sam se ponadao da ćemo imati produženi raspust,
a ovi se sjetiše nastave na daljinu".
Perica mu odgovara:
"Pa, šta fali. Sad bar učiteljicu mogu da ugasim preko daljinskog".



Sretnu se gripa i korona. Žali se gripa:
Sestro, kako kod tebe? Kod mene sve stalo, majku mu!
Korona odgovara:
Seko, loš ti marketing...



Uveden policijski sat u BiH radi korona virusa. Stigla odluka Vlade,
ko god se zatekne na ulici u 8 naveče policija dobila naređenje da puca.
Mujo i Haso, policajci patroliraju ulicama Sarajeva.
Vidi Mujo čovjeka ide ubrzanim korakom.. pogleda Mujo na sat ono
7:50. Izvadi Mujo pištolj, počne pucati i ubije ga.
Povika Haso:
- pa što ga bolan ubi, nije ni počeo policijski sat, ima još 10 minuta.
Na to će Mujo:
- znam ja jarane gdje on stanuje, nema šanse da bi stigao
kući za 10 minuta.




<< Arhiva >>