Počnimo tjedan politički hehe..

12.10.2020.



Koja je razlika između ljepote i recesije?
"Ljepota je prolazna!"



Dolaskom u Den Haag Radovan Karadžić
je morao dijeliti sobu s crncem.
Dobro je da si ovdje. - kaže crnac.
A zašto? - pita Karadžić.
Pa danas se igramo tate i mame. Što bi htio biti?
Pa tata, naravno.
Dobro tata, hajde sad fino popuši mami.



Pričaju Mujo i Todorić što su kupili ženama za Božić.
Todorić kaže:
Ja sam kupio Mercedes i haljinu.
Dobro haljina, ali što će joj Mercedes? - upita Mujo.
Ako joj se haljina ne sviđa, neka se odveze
Mercedesom pa zamjeni. A ti?
Mujo kaže:
Kupio sam joj četku i vibrator.
Dobro četka, ali što će joj vibrator? - upita Todorić.
Ako joj se ne sviđa četka, neka se jebe!



Budi se Lala ujutro sav sretan i ožaren, osmijeh mu od uha do uha.
Gleda ga Sosa i nije joj jasno, pa ga pita:
Sosa: Pa što ti je Lalo, što si tako sretan?
Lala: Soso, sanjao sam diiiiivan san.
Stvarno? Ispričaj mi!
Sanjao sam da putujem za Beograd!
Pa šta je tu toliko divno?
Al' sa pasošom...



Svaka država ima svoju mafiju.
Samo u Hrvatskoj, mafija ima svoju državu.



Sjevernokorejanci se pripremaju za novi nuklearni pokus:
Prprema! Pozor! SAD!



Koja je razlika između Forda Mustanga i Hrvatskoga sabora?
"Sabor ima više konja."




<< Arhiva >>