Malo i o Crnogorcima hehe..

06.10.2020.



Zbog čega je Crna Gora odbila stolicu u ujedinjenim narodima?
- Tražila je ležaljku!



Već poslije dva mjeseca braka, Crnogorka zatražila razvod braka.
I odu oni na brakorazvodni sud gdje Crnogorka objašnjava sudiji:
- Dva mjeseca smo u braku a ovaj ođe ni da me takne!
Trudim se, oblačim čipkasto donje rublje, mažem se uljem, šta sve nisam probala...
Sudija gleda u crnogorca pa ga pita:
- No, šta ti imaš da kažeš na ovo?
A crnogorac odgovara:
- Gospodine sudija, života mi moga, nisam znao da je stvar tako hitna!



Kako crnogorka vodi ljubav sa mužem?
U sred sexa mu briše znoj sa čela i kaže u:
- E čoeku moj, kako si mi se umorio.
Da te ima sad neko zamjenit'!



Otišao Crnogorac u Holandiju i pravo u Javnu kuću.
Izabere on jednu ne znajući da je u pitanju transvestit.
Krenuo od pozadi i u sred seksa uhvati on transvestita
za međunožje, pa se uplaši i vikne:
- Au đevojko pa ja te probi!



Kako Crnogorac ostavlja devojku? Kaže joj:
- Zgodan ti je onaj bivši.
- Koji?
- Ja!



Odlazi crnogorac za Ameriku, majka ga parti i suze roni.
Drugi sin je tiješi:
- Nemoj da plačeš, vratiće se on, pa ne ide za Beograd!



Došao Crnogorac u Podgoricu na pijacu pa pita prodavačicu:
- Jeli mala, pošto su ti paprike?
Kaže ona:
- Tri eura.
- A da ti nijesu punjene?




<< Arhiva >>