Počnimo tjedan sa pasekima hehe..

05.10.2020.



Lesi se vraća kući, bernardinac spašava ljude,
labrador je vodič slijepih, poenter lovi, njemački
ovčar radi u policiji, a šta ti džukelo radiš?



Dođe pas u krčmu. Sjedne za stol i naruči pivo.
Konobar mu donese pivo i naplati.
Gleda sve to jedan gost sa strane pa upita konobara:
Zar vam nije čudno da pas naručuje pivo?
Pa da znate da je. Obično pije viski.



Krao lopov po kući i nakon nekog vremena čuje glas u pozadini:
Bog vidi sve!
Lopov se okrene i vidi papagaja.
Kako se zoveš?
Mosije.
Tko ti je dao to ime?
Isti onaj koji je rottewileru dao ime Bog.



Pero, stari lovac, pozvao je svog prijatelja Ivu u goste.
Za vrijeme ručka Ivo opazi kako ga iz kuta sobe
domaćinov pas čudno gleda i reži.
Što mu je? Zašto reži na mene?
Ma pusti ga! Ljuti se što sam tebi dao njegov tanjur.



Na tržnici čovjek prodaje jako lijepog psa. Naiđe Pero i upita:
Dobri čovječe, zašto prodajete tako lijepog psa?
Zato što strašno laže! - odgovori prodavač.
Pas laže?!
Uvjerite se i sami. Floki, kako se glasa mačka?
Vau, vau, vau! - zalaje pas.
Eto vidite! - kaže prodavač.



Dva susjeda razgovaraju o svojim psima:
Moj pas je fenomenalan! Prošao je tako dobru
dresuru da mi svako jutro donosi novine.
Ne vidim u tome ništa posebno, to radi i moj.
Da, ali ja nemam pretplatu za novine.



Dragi, bi li volio da sam ti vjerna kao pas?
Da, draga.
E, onda mi kupi ogrlicu.




<< Arhiva >>