Neka vam vikend bude lijep hehe..

28.08.2020.



Čita Hrvat horoskop:
Ljubav: zvijezde vam se smiješe.
Zdravlje: zvijezde vam se još više smiješe.
Posao: zvijezde crkavaju od smijeha.



Koja je razlika između šefa i žarulje?
"Nikakava. Ni u jedno ni u drugo ne možeš gledati dugo!"



Frižider je bolji od muškarca jer, ma koliko god litara vina
stavio u sebe, neće početi pjevati narodnjake!



Pita doktor pacijenta:
Kako srce?
Dobro. Ostalo kod kuće i pravi ručak.



Napiše Mujo na zidu poduzeća u kojem je radio:
"DIREKTOR JE LUD!"
Odmah ga uhiti policija i odvede ga na sud. Sud
donese presudu: 1 godina, 1 mjesec i 1 dan.
Obrazloženje:
1 dan zbog napuštanja radnog mjesta "
1 mjesec zbog upropaštavanja imovine: četke, farbe, kante itd. "
1 godina zbog otkrivanja poslovne tajne"



Sredovječni čovjek kupio novog Porschea, izađe na cestu i stisne do
160, osjećajući kako mu vjetar mrsi prorijeđenu kosu.
Ovo je mrak! - pomisli dodajući još gasa.
No, kad je pogledao u retrovizor, ugleda iza sebe policijski
auto s upaljenim rotirakama.
Ma, mogu mu pobjeći! - pomisli i stisne na nekih 210 km/h.
Tada pomisli:
Kog vraga radim, ja sam prestar za te gluposti! - i zaustavi se pred ceste,
čekajući da stigne policijski auto.
Policajac se zaustavi iza Porschea i prošeće do njega:
Gospodine, smjena mi završava za pet minuta i rado ću vas pustiti ako mi
date razlog zašto ste bježali... ali neki koji još nikada nisam čuo.
Čovjek ga pogleda i reče:
Prošli tjedan moja je žena pobjegla s policajcem pa
sam mislio da je vraćate.
Pandur ga pogleda, vrati mu papire i reče:
Hvala, do viđenja.



Dođe pas u krčmu, sjedne za stol i naruči pivo. Konobar mu ga
donese i naplati. Gleda sve to jedan gost, pa upita konobara:
Zar vam nije čudno da pas naručuje pivo?
Pa, da znate da je. Obično pije viski.




<< Arhiva >>