Lijep vikend svima hehe..

17.01.2020.



Došao seljak kod doktora i čeka na red.
Prođe čitav dan u čekanju, izađe doktor i kaže:
"To bi bilo sve za danas, imam važan sastanak,
svi neprimljeni moraju doći sutra."
Seljak će na to: "Čekaj malo, šta da radim sa ovolikim pečenjem?"
Doktor mu namigne i kaže:
"Vi sa pečenjem sačekajte još malo, a svi ostali kući."
Odoše svi, doktor prozove seljaka i pita: "Gde je pečenje?"
"Doktore, strašno me peče kad pišam..."



Dolazi Medvedev kod Putina i nervozno mu
predlaže da ukinu više ove
vremenske zone.
Zašto, pita ga Putin?
A ne snalazim se više, odletim u drugi grad, zovem
kući a oni svi spavaju,
prošli put tebe budim u 4 ujutro a mislio sam da je
večer. Zovem Angelu da
joj čestitam rođendan kaže bio je jučer, predsjedniku Kine Novu godinu,
kaže da je sutra.
Ma dobro, to su sve pizdarije, govori mu Putin.
Ma kakve pizdarije, sjećaš se kad se srušio
onaj poljski predsjednički
avion? Ja zovem da im izrazim sućut,
kaže čovjek da još nije ni poletio..



Inspekcija došla u tvornicu pašteta
da provjeri sadržaj konzervi.
Inspektor ispituje glavnog
tehnologa:
- “Šta se nalazi u ovim konzervama?”
- “Pileća jetrena pašteta.”
- “Ali zašto su ovako crvene?”
- “Zato što smo dodali konjsko
meso, od konja kojeg je ubio kaminom.”
(stavlja 100 eura u džep inspektora)
- “U kojem omjeru?”
- “Otprilike fifti-fifti!”
- “Šta to znači?”
- “Jedno pile-jedan konj!”
- “Hmm, pa onda pile niste morali
ni stavljati.”
- “Pa nismo ga ni stavili!!"



Došao Smak svijeta u Hrvatsku...
Gleda oko sebe:
"Izgleda da sam već bio ovdje!?" ... i ode...



Sveti Petar i Šef su se dogovorili da će u budućnosti primati samo
slučajeve koji su umrli spektakularnom smrću...
Nakon nekog vremena kuca netko na Nebeskim Vratima...
Sveti Petar: - PRIMAMO SAMO NEOBIČNE SLUčAJEVE!
Pokojnik: - Slušaj moju priču!
Oduvijek sam mislio da me žena vara. Tako sam otišao tri sata ranije
s posla, trčim ko lud 11 katova do stana, otvaram vrata, pretražujem
cijeli stan, a na balkonu nađem tipa kako gol golcat visi s vanjske
strane balkona i drži se za ogradu.
Nato uzimam čekić i udaram tom kretenu svom snagom po prstima. On
pada na grm koji ga nježno dočeka. Govno! Ja natrag u kuhinju, uzimam
kompletan frižider i bacam ga preko balkona... PUN POGODAK! Napokon
je kreten sređen, a meni su taj napor i uzbuđenje donijeli infarkt i
evo me kod Tebe!
- U redu... - kaže Petar. - Možeš ući.
Kratko nakon toga ponovno se začuje kucanje na Vratima:
- PRIMAMO SAMO NEOBIČNE SLUČAJEVE! - kaže Sveti Petar.
- Nema problema! - kaže pokojnik.
Radio sam, kao i svaki dan, svoje jutarnje tjelovježbe na balkonu.
Spotaknem se na vazu s cvijećem i padnem preko ograde, ali se u
zadnji čas uspijevam uhvatiti za ogradu balkona stana ispod svoga...
- Bože, kakva sreća! - pomislih. Nato iznenada dolazi neki idiot i
udara čekićem po mojim prstima, ja padam i, nasreću, dočeka me mekan
grm te
pomislim: ' Ovo je ludo, već drugi put preživjeh!' Pogledam prema
gore i tad me pogodi ovaj blesavi frižider!
- Dobro, možeš ući u Raj. - odgovori Sveti Petar.
Tada ponovno netko pokuca na Nebeska Vrata:
- PRIMAMO SAMO NEOBIČNE SLUČAJEVE! - reče Sveti Petar.
- Nema problema! - kaže pokojnik.
- Sjedim ja nakon dobrog seksa gol u frižideru...
- To je dovoljno! - prekine ga Sveti Petar. - Uđi!



Jel pušiš?
- Da.
- Koliko dnevno?
- Tri kutije.
- Koliko je jedna?
- 20 kuna.
- I koliko dugo pušiš?
- 15 godina.
- Znači jedna košta 20 kuna, a ti pušiš tri dnevno,
što znači da mjesečno na cigare potrošiš 1.860 kuna.
Za godinu dana to bi bilo 22.320, jel tako?
- Tako je.
- Ako godišnje potrošiš 22.320, kad bi zbrojili tih
15 godina koliko pušiš, to bi bilo 334.800, jel tako?
- Tako je.
- Da nisi pušio tih 15 godina i stavljao sav taj novac u
banku i čuvao ga uz kamatu, za tih 15 godina bi
mogao kupiti novi Ferrari...
- Jel ti pušiš?
- Ne!
- Pa gdje ti je onda Ferrari?



Vrač iz plemena Maja kleše proročanstva na kamene ploče...
U jednom trenutku ostane bez ploča, pa ode
kod poglavice i kaže mu:
Poglavice, nestalo nam je kamenih ploča !
- Pa dokle si stigao ? - upita poglavica.
Vrač odgovori :
- Do prosinca 2020 godine !
Poglavica: Auuu, al' će se usrat .




<< Arhiva >>