Volite li kuhati hehe..

14.01.2020.



Dolazi muž kući, vidno iznerviran..
Ulazi kod žene u kuhinju i poče se derati:
– Ko je gazda u kući?!!
Žena mu tada opali jednu žestoku šamarčinu.
Dok se trljao po obrazu, on joj reče:
– Šta se tučeš, samo pitam.



Susjeda, jel možeš da mi pozajmiš oklagiju, na pola sata?
Ne bogami, i ja čekam muža!!!



Pita muž ženu:
– Ženo šta ima za ručak?
– Nema ništa!
– Pa ni juče nije bilo ništa…
– Pa kuvala sam za 2 dana.



Mujo i Fata piju nedjeljnu kavu, Mujo lista novine, a
Fata ženski časopis, pa u jednom trenu kaže Muji:
- Mujo, bolan, ćuj ovo ... znaš ti da se u ku'inji događa
najviše nesreća u kući?
Mujo klimne ne dižući pogled s novina:
- Znam bona, i ja ih moram jest' svaki dan!



Mujo sjedi u kuhinji i brlja po tanjuru, pa ga Fata pogleda
onako mršavog i prijekorno mu kaže:
- 'Ajde jed', bolan, kad te čo'ek pogleda, rek'o b' da je glad zavladala....
Mujo se namršti, zaokruži pogledom po njenoj trbušini i
ogromnim sisama pa mirno odgovori:
- A tebe kad čo'ek pogleda, rek'o b' da s' ti kriva za to...



Mujo se uvalio u dnevnu i upalio televizor, otvorio pivo i
čeka večeru, kad Fata proviri iz kuhinje i ispali:
- Mujo, bolan, idem do komšinice Habibe na pet minuta...
Mujo ni ne skrene pogled:
- Ja, i?!
Fata krene prema vratima:
- Provjer' ono u pećnici svako po' sata, da ne zagori...



Plavuša sjela s frendicom na kavu i odmah joj se
odluči potužiti na muža:
- Ma daj molim te zamisli što mi je napravio u petak ...
Frendica se zainteresira:
- Što je bilo?
Plavuša nervozno odmahne glavom:
- Ma donese ti on meni pravu živu kokoš ...
i kaže da je lijepo pripremim za nedjelju ...
Frendica klimne:
- Dooobro ... i što si napravila?
Plavuša slegne ramenima:
- Pa nisam znala što točno misli, ali uspjela sam joj pronaći
jednu slatku haljinicu, ali dok sam je obukla ... muka živa!




<< Arhiva >>