Ti vražji auti hehe..

25.07.2019.



Dosla lezbijka da registrira auto,pa kaze:
"Ja bih htjela da registriram automobil, ali ako biste bili
ljubazni da mi date roze tablice, posto, znate, ja sam lezbijka."
"Svasta,kako to mislite. Ne moze. Sve tablice su bijele."
"Ali zasto onda pederi imaju plave?"



Sto je plavusa u BMW-u ?
Dodatna oprema.



Putovala časna sestra autostopom i stopira ona 3 sata
i nitko da stane. Odjednom, prođe Mujo, stane i poveze je.
Časna mu kaže: "Kako to Mujo da si ti stao, ja
stopiram već tri sata, i ti si prvi." Mujo se okreće i
ponosno odgovara: "Svaki Batmanov prijatelj je i moj prijatelj.



Kako u Mercedesovoj fabrici provjeravaju da li vrata
dobro "dihtuju" iliti zaptivaju?
Uvece stave macku u Mercedes i ako se do ujutro ugusi, dobro dihtuju.
Kako u Zastavinoj fabrici provjeravaju da li vrata dobro dihtuju?
Stave macku u Yuga i ako do ujutro ne pobjegne - dobro dihtuju...



Kako prijete očevi sinovima u Americi?
Ako ne budeš dobar kupiti ću ti Yugo pa će ti
se cijela ulica smijati



Yugo je dizajniran za 5 ljudi.
Jedan da sjedi na vozačkom mjestu a ostalih 4 da ga guraju.



Mama, mama! Zasto guramo auto blizu litice!?"
"Suti sine, probudit ćes tatu."




<< Arhiva >>