Počivali u miru hehe..

17.07.2019.



Povoljno plačem po sahranama,
svaka druga u obitelji je gratis!



Policija je postavila policajca na groblje,jer je netko krao
trake sa vjenaca na grobovima. U pola noći,policajac zaustavi
bakicu i djedicu penzionere koji namjeravaše na groblje i
upita ih što rade tu u ovo doba noći. A oni odgovore:
- "Mi smo siromašni umirovljenici koji si posuđujemo trakice
sa vjenaca, pa moja žena od njih nama šije donje rublje.
Znate gospodine policajče, mi smo siromašni i ne možemo
si kupovati rublje od male mirovine."
Policajac im obeća da ih neće kazniti ako mu pokažu to donje
rublje. Pa djedica svuče hlače i pokaže svoje
gaćice na kojima je bilo napisano:
- "POČIVAO U MIRU BOŽJEM."
A onda i baka skine suknju i pokaza svoje gaćice
na kojima je stajalo:
- "OŽALOŠĆENA DO GROBA!"



Desilo se jednom da neki politicar iz vladajuce stranke
spadne na voznju autobusom. Sjedi pored njega jedan covjek,
ocito obican radnik, i politicar (da iskoristi silazak u bazu)
poce razgovor: - Sta ste vi gospodine?
- Radnik.
- Pa bi li radio za Francuze da ti dobro plate?
- Bi, kako da ne, radio bi nedelju dvije pa ajd kuci.
- A za Engleze? - Radio bi nekolko dana pa bi im rekao "dosta je bilo".
- A za Ruse? - Ne znam koje pare da mi plate, za njih ne bi radio!
- A za nasu Hrvatsku? - Za HDZ? Za nasu stranku?
Pa radio bi i dan i noc, sve i da mi nista ne placaju.
Raspolozen politicar pomisli da bi takvog entuzijastu trebalo
nekako nagraditi pa ga pita:
- A gde si zaposlen?
- Na Gradskom groblju; ja sam grobar.



Jebe Mujo zenu kraj groblja..
Dodje Haso i pita ga:
-Daj i meni malo?
A Mujo rece:
-Iskopaj sebi pa jebi..



Hoda Mujo po groblju nakon jednog sprovoda, i na jednom
nadgrobnom spomeniku vidi da je nešto uklesano pri dnu.
Mujo se sagne i pročita:
- Brate, ako ovo čitaš, molim te skini mi ovaj težak
kamen s duše, olakšaj mi muke.
Mujo se prihvati posla, skače oko spomenika, gura,
vuče i napokon ga uspije prevaliti na stranu. Obriše znoj,
nalakti se na prevrnuti spomenik, kad ispod njega piše:
- Svaka ti čast, a sad ga vrati natrag da zeznemo još nekog!



Pao mrak, jedna baba se treba vratiti kući sama.
Noge je bole, ali joj je prečica preko groblja pa ne smije sama.
Vidi ona u daljini mladog momka i djevojku i pita ih može li s njima.
Oni kažu da može i krenu. Idu oni tako, idu, kad momak pita babu:
- Baba, jel tebe strah da ideš sama po groblju?
- Je, sinko, strah me. A na to će djevojka:
- Da, i nas je bilo dok smo bili živi!



Dvije zene se oprastju na groblju od svoje prijateljice
koja je 12 puta bila udavana!
- Eto,napokon su zajedno! - kaze jedna.
- Na kojeg od njenih dvanest muzeva mislis?
- Ni na jednog!Mislim na njene noge!




<< Arhiva >>