Volite li gradski prijevoz hehe.

08.07.2019.



Mujo krenuo na posao i jedva ušao u pretrpani autobus,
kad na drugom kraju ugleda susjedu Fatu. Probije
se on jedva do nje, pa uzdahne:
- Uf, jebote, pun autobus...
Fata pogleda uokolo i prezirno odvrati:
- Š'a sereš, budalo, nije nit' polov'ca!



Hej, što radiš?
Evo me prijatelju, jednoj djevojci mirišem kosu,
a druga me gazi štiklama.
Ok, nazovi me onda kad izađeš iz busa.
Važi!



Ulaze ljudi u autobus. Prvo Lala, a za njim neka gospođa
u skupoj bundi. Lala kupuje kartu kod vozača i vadi dinar po dinar.
Gospođi iza njega se valjda mnogo žurilo, pa će nestrpljivo:
- Pobogu čovječe, gde ste našli tako sitno, je l' može to malo brže?
- E moja gospoja - odgovara Lala - dinar po dinar - karta,
a kurac po kurac - bunda!



Sjedi djevojka u busu, sluša muziku, ulazi matorac i
onda standardna fora – prvo je cima 5 minuta za rukav, pa:
- “Ajd ustani da ja sjednem, mlađa si…”
- “Aj’ pali, budalo matora.”
Slijedi uobičajeno pičkaranje:
- “Jebem ti ja mamu i oca da ti jebem…”
Djevojka opušteno:
- “Kad možeš da jebeš, možeš i da stojiš.”



Ulazi pijanac u autobus i pocinje da viče:
- "Ovi naprijed svi su pederi, ovi pozadi svi su klošari,
a ovi u sredini su seljačinje!"
Vozac autobusa pobjesnio i naglo zakoči autobusom:
- "De ponovi jos jedanput pijanico jedna,
ko su pederi, ko klošari, a ko seljačine?!"
- "E, sada ne znam, kada si zakocio sve si ih pomiješao!"



Dođe plavuša u bus. Policajac se digne. Plavuša:
Pravi ste menadžer.
Policajac:
Hvala na Kontinentu.



Vozi se Mujo u busu, a pored njega sjedi neka ženska, čita
knjigu i sve vrijeme briše suze. Primjeti to Mujo pa je pita:
A što toliko plačeš, bona?
Čitam Jesenjina, jako tužna knjiga!
Misli se Mujo, misli, pa izvadi neku knjižicu,
prelistava je i počne i on da plače. Upita ženska Muju:
Zašto sad ti plačeš, da nije i ta knjiga od Jesenjina?
Ma jok bona, to mi je štedna knjižica!




I da nasemu Ribafishu sve naj u njegovoj akciji za preplivati do 50
otoka,za svog pokojnog sina...Drzi se,imas moju podrsku...



<< Arhiva >>