čudne objave hehe...

03.07.2019.




- Fato, šta mi se ti nešto proljepšala danas...
- Nisam se ja proljepšala, nego se tebi prijebalo



Sjede dvije plavuse u kinu.Usred predstave jedna uzviknu:
-Uh,cini mi se da me neko jebe!
A druga ce na to:
-Nadam se da ce i mene.I ja sam platila kartu!



Kako Cige rade umjetnu oplodnju?
1. Cigo se izdrka na stol.
2. Ciganka ne pere picku mjesec dana.
3. Sve ostalo napravi muha!



Pita Perica Tatu:
- "Tata gdje idu rode kad donesu djecu?"
- "Nazad u gace sine.



Priča Perica mami… vozimo se ja i tata u autobusu i
onda je došla jedna lijepa teta i tata mi je rekao da ustanem i
ustupim mjesto teti…
Tako i treba kaže mama…
a Perica će…. i kad sam ja ustao, teta je sjela tati u krilo



Objavio Perica status na društvenoj mreži:
- Neko ide u školu, a neko ide da pika loptul.
U komentaru njegova mama napisala:
- Nekog poslije škole čeka ručak, a nekog batine!



Oženio Mujo Fatu, useliše oni u svoj novi stan i
uživaju u medenom mjesecu.
I tako svake noći čuje se iz stana vriska i cika,
uzdisanje i ljubavno stenjanje.
Nakon nekoliko dana sretne Mujo komsiju na ulazu,
pa će njemu komsija:
- "Mujo, nemoj se ljutit', al' ne može se spavat od vas
dvoje i vašeg seksanja. De, stavi joj kakvu krpu
u usta da ne vrišti tol'ko."
- "Ma nema problema komšija, izvinjavam se,
nisam znao da smo tako glasni."
Došla noć, kad u jednom trenutku čuje se Mujo:
- "KOMŠIJAAA, JEL 'VAKO DOBROOO ?"
- "DOBRO JE MUJO, DOBRO JE!" odgovara susjed.
Došla druga noć kad opet Mujo:
- "KOMŠIJAAA, JEL 'VAKO DOBROOO?"
- "DOBRO JE MUJOOO !"
Treće noći viče opet Mujo:
- "KOMŠIJAAA, JEL 'VAKO DOBROOO?"
- "Mujo, vadi joj tu krpu iz usta, cjela zgrada
misli da mene jebes.




<< Arhiva >>