Volite li Mc Donalds,Burger King hehe..

02.07.2019.



Učio Lala da pilotira. Kad je došlo vrijeme
da polaže test vožnje, sjedne on
kao kopilot ne bi li instruktori provjerili kako će da se ponaša. Uzlete oni i
lete tako jedno vrijeme, lete, kad odjednom pilot skrene lijevo i pita:
Lalo, kako si podneo?
-Očekivano - kaže on.
Pilotu ništa nije jasno, ali leti i ne pita ništa.
Kad najednom skrene desno i pita:
Lalo, kako si podneo?
Očekivano.
Pilot, iako mu ništa nije jasno, i dalje ne postavlja pitanja. Lete oni tako,
kad odjednom pilot okrenu avion naopačke.Lalo, kako si ovo podneo?
Neočekivano.
Kada su sletjeli, pita instruktor Lalu da objasni
svoje ponašanje u avionu,
a Lala odgovara:
Kada je skrenuo lijevo, očekivao sam da ću da se
upiškim od straha i upiškio sam se.
Kad je skrenuo desno, očekivao sam da ću da se
ukakim od straha i ukakio sam se.
Al' za ime Boga, kada se okrenuo naopačke,
nisam očekivao da mi se sve to sruči za vrat!



Prve nedelje posle smrti njegove Sose bio je lep dan,
pa Lala odluči da ode na groblje.
Idući prema njezinu grobu, začuje glasne žalopojke:
"Joj Soso moja, što si me ostavila.
Kako ću ja sad bez tebe!?"
Kada se Lala približio ugleda da to komšija
Steva plače na grobu njegove Sose.
Bi mu ga žao pa mu priđe i stavi mu
ruku na rame govoreći:
"Ta nemoj plakati, komšija Stevo...
Oženiću se ja opet!"



Lala se tri puta ženio. Sve tri žene ubila mu kobila.
Upravo je sahranio treću ženu.
Pita ga prijatelj: Lalo, ne mogu da odgonetnem
ono tvoje ponašanje na sahrani?!
Kad ti priđe žena - ti klimaš glavom potvrdno,
a kad ti priđe muškarac - odmahuješ glavom?
Vidi, kad mi priđe žena, ona mi izjavi saučešće i ja
kažem hvala, a kada mi priđe muškarac,
on pita hoću li prodati kobilu, a ja kažem - neću!



Pitali Lalu kakav mu je seksualni život, a on krene:
"Ujutru kad se probudim, opkoračim Sosu,
pa ondak čalabrcnem, pa odem na njivu.
Malo radim, pa se vratim, pa čalabrcnem,
opkoračim Sosu, pa prilegnem.
Ondak opkoračim Sosu, pa ručam i odem na njivu.
Ondak se vratim, večeram, opkoračim Sosu i zaspim . . ."
"Pobogu, Lalo, pa, koliko puta opkoračuješ Sosu?"
"Šta ću kad spavam do zida...!?"



Pošao Lala da pomuze kravu. Uzme si stolček,
stavi kantu ispod krave,
sjedne i počne musti. Nije to trajalo ni minutu,
kad krava udari lijevom
nogom sruši kantu i prolije mlijeko. Nađe Lala neki
konopac i zaveže kravi
nogu tako da je ne može maknuti. Sjedne on i nastavi
da muze. Začas se
krava uzvrpoljila i s drugom nogom prevrnula kantu.
Lala poludi nace konop
i sveze joj i drugu nogu. Sjedne on opet i nastavi musti.
No, krava nije
imala mira i počela ga udarati repom.
Odluci Lala zavezati kravi rep ali
nikako da nađe neki konopac. Sjeti se da ima remen.
Popne se na stolček
iza krave, uzme remen i počne vezati rep za gredu na
plafonu. Kako se ispružio
da dohvati gredu tako mu spadnu hlače i bas u
tom trenutku ulazi susjed
i pita ga:
- Jeli Lalo, šta to radiš?!
- Jebem, da ti kažem nešto drugo ne bi mi vjerovao!



Priča Lala:
– Bio sam kod tašte na grobu.
Spomenik je malo ispucao.
Izgleda mi da je veštica pokušala da izađe!



Žali se Lala lekaru da ima problema u seksu:
- Ta, gos’n doktore, sve je dobro i normalno kad “to”
radim prvi put. Al’, kad ‘oću da ponovim, javljaju mi se tegobe:
znojim se, puls mi je ubrzan, srce lupa li lupa, ‘oću da prokuvam,
toliko mi je vrućina! - Dobro, Lalo, a koliku pauzu
praviš između prvog i drugog puta?
- Pa, gos’n doktore, prvi put je uvek u zimu,
a drugi put je tako, u julu il’ u avgustu!




<< Arhiva >>