Bem te politiko hehe..

19.03.2019.



Zaustavio je plavušu u BMW M5 policajac na autoputu.
POLICAJAC:
-Gospođo pa ovo je autoput, a vi vozite brzinom od 20 kmh.
PLAVUŠA:
-Pa tamo prije je pisalo put 20 pa sa mislila da je to ogranicenje.
...POLICAJAC:
-Ne gospođo to vam je naziv puta.
Nakon toga policajac malo pogleda u automobilu druge putnike pa pita plavušu.
POLICAJAC:
-Gospođo pa zašto se ovi ljudi iza tresu.
PLAVUŠA:
-Pa upravo smo došli sa puta 250.



Dođe programer na benzinsku pumpu i kaže prodavaču:
"Molim vas, natočite mi gorivo!"
Prodavač ga upita:
"95 ili 98"
A on će njemu:
"Šta, nemate XP?"



Jednog dana na puničina vrata pokuca zet s koferom u ruci..
Punica ga pita: Pa šta ti tu radiš?
Posvađao sam se s vašom kčerkom!
I ???
Poslala me je k Vragu!!



Poštuje me i čini me sretnom
Loš je u krevetu, al vozi BMW



Crnogorsko udvaranje: Ja se tebi svidjam,
a ti meni?



EPITAF:
Ovdje leži mazga koja je
ritnula 110 vojnika, 35 podoficira,
12 oficira, 4 generala i 1 minu.



-Znate li da su 10% casnih sestara djevice?!
-Ostale 90% su u drugim horoskopskim znacima!




<< Arhiva >>