Svatovi i Bolivud hehe

14.11.2018.

Danas u Bolivudu Diablo i Domenico hehe



dvi prijateljice na rivi:
- Koliko si dala za štikle?
- 3 puta.



Sin: Ćale, gde mi je trava?!
Cale: Sine, pusti travu. Daj da vidimo šta ćemo
sa ovim zmajevima u kući!



Dosao susjed do susjede , kad u njenom dvorištu Đoković i
Federer igraju tenis...!!!
- Pa, šta je ovo, pita on...
- Ma pusti, dobila sam zlatnu ribicu koja ispunjava želje, ali je malo nagluva...
- Kako nagluva, pita susjed...?
- Pa lijepo, nagluva, slabo čuje...
- A, da li bi mi je pozajmila...
- Ma hoću, ali kada ti kažem da je nagluva...
Drugo jutro dolazi opet susjed kod susjede, sav ljut i vraća joj zlatnu ribicu...
- J.e.b.a.l.a.. te ova zlatna ribica, nije samo nagluva, nego je gluva
skroz na skroz...
- Kako, šta je bilo, pita ona...
- Ja tražim lovu, ona mi da sovu... ja tražim novce, ona mi da ovce...
ja tražim pare, ona mi da jare...
- A, šta misliš da sam ja tražila... KVALITETAN TENIS...?!



Uhvatila dva ljudoždera cigu pa ga peku na ražnju.
Dođe treći i pita ih:
- Zašto ga tako brzo okrećete??
- Kad ga sporije okrećemo, počne da krade krompiriće.



Muž dođe doma pijan.
Žena mu opali šamar i kaže: “Budeš još pio?”
Muž šuti.
Žena mu pritisne još jedan šamar: “Odgovori! Budeš još pio?”
Muž šuti.
Žena mu pritisne i treći šamar: “Reci! Budeš još pio?”
A muž će: “No, dobro! Natoči!”



Vidjela Fata Mujine dobre brkove, pa ga pita dal' moze
dobiti jednu dlaku za uspomenu.
On zavuce ruku u gace i kaze:
- Dok ima u skladistu, ne diraj iz izloga...



Kad je Bog stvarao ženama muževe ... ženama je obećao,
da će dobre i idealne muževe naći u skoro
svakom kutu svijeta.
I potom je napravio Zemlju okruglu.


Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine


ili KLIKNI OVDJE

<< Arhiva >>