Crnjaci,plavuše i Bolivud hehe

07.11.2018.

Od danas krecemo ponovo sa Bolivudom..Dolje umjesto youtube
videa bice svaki dan jedan Bolivud video od odredjene blogerice
ili blogera...Danas krecemo sa Melom i Franjom hehe



Pita Ciga apotekarku:
- Imate li prašak za buve?
Apotekarka:
- Imate li psa ili mačku?
Ciga:
- Imam buve…



Pitali Cigu šta voli da sluša od muzike.
-Pa, sve živo… i Tošeta



Vozio mali Cigo bicikl pored rijeke, ali mu pukne guma,
pa padne u rijeku i udavi se.Cigin otac održi sljedeći
govor na sahrani:
- Rodio si se zbog pukle gume i zbog nje si umro.



Jaše neki kauboj pustinjom i odjednom zapazi oblak dima u daljini,
odjaše do tamo i vidi izgorjelu kuću, a pred kućom malu curicu
koja plače pa je upita:
-Curice šta se ovde desilo?
-Indijanci! Ubili mi oca, majku i sestru, silovali i odveli, kuću zapalili, užas.
Kauboj sjaše sa konja prilazi curici skida pantalone sa sebe i kaže:
-Curice ali danas stvarno nije tvoj dan.



Jako ružan čovjek ulazi u bar sa osmjehom preko cijelog lica
i naručuje pivo. Barmen ga pogleda i kaže:
-Ako nije tajna, zašto si toliko sretan?
-Reći ću ti, odgovara ovaj.
-Vidiš, ja živim pored pruge, i sinoć mi se desila scena kao iz filma.
Pogledam ja kroz prozor i vidim djevojku vezanu za šine. Istrčim
odmah, odvežem je i odnesem nazad u kuću. Da skratim priču,
posrećilo mi se, vodili smo ljubav cijelu noć, probao sam sve
zamislive i nezamislive poze.
-Pa, jel bila lijepa?
-Nemam pojma, nisam našao glavu.



Preživio čovjek brodolom i isplivao na pusti otok.
Gleda u nebo i zahvaljuje se Bogu:
-Hvala ti Bože što si me spasio.
Ali čim je malo bolje pogledao oko sebe ugleda gomilu
domorodaca sa kopljima. Kad je vidio to ponovo uzvikne:
-E sad sam najebao!
-U tom trenutku začuje se božiji glas s neba:
Nisi najebao, oduzmi prvom koplje i ubij poglavicu.
Čovjek uradi tako.
E, sad si najebao – kaže Bog.



Vuče mama djete po stepenicama, držeći ga za nogu.
Penje se mama, penje, a djete odvaljuje glavom o svaku stepenicu.
Na šestom spratu sretne komšinicu: -Dobar dan, gospođo.
-Dobar dan, susjeda.
Ugledavši djete krvave glave kaže:
-Čujte, ne želim se petljati u tuđe poslove, ali ako ovako nastavite,
maloj će ispasti šeširić!
-”Ništa se vi, komšinice, ne brinite. Šeširić je dobro zakucan.”


Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine


ili klikni OVDJE PA CES VIDJETI hehe



<< Arhiva >>