Bliži se vikend hehe

11.10.2018.



Turisti u Arizoni pitaju starog Indijanca
koliko treba vatre da naloži za dimne signale.
- Sve zavisi od toga imam li lokalni ili medugradski razgovor...



Polaže momak vozački,auto mu stalno trza,nikako da prešalta...
Pita ga instruktor,onako već vidno iznerviran: a jeli,boga ti,sa kojom ideš?
Ma sa jednom malom tu gore sa sela,nije nešto zgodna al je dobra dušom.
Ovaj se odvali smijati onako od sve muke.
Pa što se smiješ-jesi i ti čuo da je bila udata i da ima dijete?



Mujo i Fata u Londonu i sjednu u taxi.
Pita ih vozac:
- "Where are you coming from?"
Kaže Mujo:
- "From Bosna!"
Fata:
- "Šta kaže? Šta kaže?"
Mujo:
- "Pita odakle smo a ja kažem iz Bosne."
Vozac:
- "Which town?"
Mujo:
- "Sarajevo."
Fata:
- "Šta kaže? Šta kaže?"
Mujo:
- "Pita iz kojeg smo grada, a ja rek'o iz Sarajeva."
Vozac:
- "I had the worst sex in Sarajevo!"
Fata:
- "Šta kaže? Šta kaže?"
Mujo:
- "Ma kaže da te zna!



Mujo se zali doktoru da ne stize uraditi sve stvari oko kuce.
Poslije pregleda, pita Mujo doktora:
- "Molim vas objasnite mi prostim rijecima sta mi fali?"
- "Pa, prosto receno, ti si lijen", kaze doktor.
- "U redu, a sada mi to kazite na latinskom da znam objasniit Fati.......



Kako se zove ciga koji nema kola?
- NIKOLA



Cerka:Mama Mama!
Majka : Sta je cerko !
Cerka: Trudna Sam!
Majka : Kako sad trudna?
Cerka : Aprilili ,aprilll Abortirala sam!



Greenpeace raspisao konkurs za novi poster
"SVIJET DANAS I SUTRA".
Prijavilo se tisucu takmicara i nakon zaista zucne rasprave od
5 dana ziri je napokon donio odluku da prvo mjesto i
nagradu od 100.000 US$ dodijeli Muji.
Organizovali su prijem u cast Muje, skupio se svijet u veoma
ekskluzivnom hotelu a tamo na bini Mujin poster:
- Ogromna ljudska spodoba sa gas maskom na licu, drzeci u
lijevoj ruci kondom a u desnoj prelijepu ruzu.
U pozadini totalno ratom razvaljeno Sarajevo. Nakon niza govora
presjedavajuci Greenpeace-a izlazi na pozornicu i
pokusava objasniti zasto je Mujo dobio prvu nagradu:
- "Postovane dame i gospodo ispred nas je svijet sazet u malome,
zagadjeni zrak ne mozemo vise ni disati, dosad nepoznate bolesti
nas onemogucavaju da budemo bliski
u intimnim trenucima kao nekada, no nije sve tako crno ukoliko se
okrenemo i zamislimo nad nasom sudbinom i uradimo nesto, svijet u
buducnosti moze biti kao ova predivna ruza.
Mujo, dragi prijatelju molim te pridji i primi ovaj novac i daj nam tvoje
obrazlozenje ovoga divnoga plakata."
Izadje Mujo i na brzinu strpa lovu u dzep i lagano otpocne:
- "Ma nisam vam ja ljudi mislio na to kada sam ovo snimio.
Poruka ovoga mog plakata je:
"JEBATI SA KURTONOM JE ISTO KO MIRISATI RUZU KROZ GAS-MASKU!"




<< Arhiva >>