Volite li životinje hehe

10.10.2018.



Nacugao se lik,ubio se ko siroče.
Preko puta kafića frizerski salon,frizerka ko bomba i
naravno-njemu odmah dođe da se ide ošišati...
Ulazi,sjeda i tišina. Ona obilazi oko njega 2-3 puta onako
polu gola,naparfemisana,kao nešto traži,sprema i na kraju ga pita:
A kako hoćeš da te ošišam?
Ma šišaj me kao ovna!
Eh..mene si našao zajebavati! Kako kao ovna?
Pa fino...oboriš,svežeš i kreneš od muda ..



Stoji Mujo nasred ceste, nigdje nikoga... dode mu murjak i pita ga sto radi:
- "A, eto, nista, kladim se..." kaze Mujo.
- "Pa kako se ti to kladis?", pita njega murjak.
Kaze mujo:
- "Hoces se kladiti samnom u 100 kuna da ja imam 3 jaja?"
Pipa murjak sebi jaja i napipa 2. Pristane on. Pipa on muji jaja i napipa 2, i
dobije 100 kuna. Kaze njemu mujo:
- "A hoces se kladiti da imam samo 1 jaje?"
Sad murjaku nije nista jasno, ali dobro mu dodje 100 kuna. Pristane on i opet
pipa muji jaja. Opet napipa 2 i dobije 100 kuna. Sav bahat kaze Muji:
- "Mujo, budalo jedna!!! Kako se ti to kladis? STALNO GUBIS!"
A dodje njemu Mujo:
- "Vidis onog covjeka tamo?"
- "Vidim."
- "E, pa kladio sam se sa njim u 1000 da ce mi murijak ceskati jaja!"



Sta uraditi kada epilepticar dobije napad u kadi?
- Ubaciti prljav veš i malo praška



zasto pogrebna kola nemaju rotaciju ???
- nije nista hitno..



Zasto se prva jutarnja kafa na poslu zove jos i sexy kava??
-zato sto je svi piju i jebe im se za posao..



Vratio se Mujo iz Afrike i prica Hasi utiske
- Idem ti ja Haso pustinjom i vidim fatamorganu.
Pridem bliže, a ono opticka varka.
Haso sedi s jaranima u kafani i prepricava Mujine dogodovštine iz Afrike
- Ide naš Mujo pustinjom i vidi Morganovu Fatu.
Pride on bliže kad ono od picke varka.



Pametovao djed nešto unuku i ovaj kao i sva današnja
djeca kaže djedu "jedi govna".
To djeda mnogo razljutilo pa kaže svom sinu,a njegovom ocu...
Vidiš li ti sine kakvog majmuna imaš? Evo sada mu ja fino
kao djetetu kažem da posluša,a on mi kaže da jedem govna..!
Šta će otac-da ne iskvari djedu,uhvati malog za uvo,jako povuče i
kaže:ajde sad kaži,čiji otac da jede govna? Čiji? Čiji?
A mali će-moj,moj,moj...




<< Arhiva >>