Sve se oko guza vrti hehe

03.10.2018.




Pita Mujo Hasu sav bijesan:
-Pa dobro Haso kako ćeš mi pred onolikim
narodom reći da sam idiot??
-Izvini jarane nisam znao da je to tajna!!



Vršili anketu među zenama. Pitanje je bilo „Čemu služe grudi?“
Dama kaže:
- Da lepo izgledam, da budem ponosna kad me pogledaju.
Majka kaže:
- Da nahranim dečicu, da mi budu zdrava i jaka.
Ciganka kaže:
- Mome Mićku meze uz picku ….



Tri žene razmišljale kako da se riješe muževa.
Prva je živjela na 7. katu i gurnula muža sa terase,
dok je padao, samo se čulo:
- "Majku li ti jebeeem" ... TUP!
Druga žena je živjela na 5. katu i kada je gurnula muža,
dok je padao samo se čulo:
- "Majku li ti" ... TUP!!
Treća žena je živjela na 1. katu i kada je gurnula muža sa terase,
samo se čulo:
- TUP!!! a potom: "E, sad ću da ti jebem mater!"



Gatara gleda Muji u dlan:
- Mmmm... stoji vam neki put...
- Jes vala, neki put mi stoji, a neki put ne!



Zaustavi pandur luksuzni automobil i zatrazi potrebna dokumenta od lijepo
odjevenog gospodina.
- "Gospodine sta imate u prtljazniku?", upita pandur.
- "Nista."
- "Sigurno nista? Mogu li da provjerim!"
- "Naravno!"
Kad otvorise prtljaznik u njemu majmun.
- "Sta je ovo?", pita pandur.
- Majmun
- "Vidim ja da je to majmun, ali ti si lepo rekao da nemas nista nazad."
- "Pa, jeste. Znate ja sam cesto odsutan od kuce pa mi on sluzi da mi popusi. Evo vidite."
Izvuce svoj kurac, opali majmunu jedan samar i majmun pocne da pusi.
Poslije dva odarca majmun ubrza, a poslije tri majmun je toliko ubrzao da je gospodin svrsio.
- "Hocete li i vi da probate?", upita gospodin.
- "Necu, hvala. Jako udarate po glavi!"



Slučajno se zatekli šef i radnik u isto vrijeme kod brice.
Nakon što ih je obrijao brico pita:
- Želite li da vam namažem lice after shaveom?
Šef kaže:
- Nemoj, ako budem mirisao na aftershave, žena će
pomisliti da sam bio u kupleraju.
Kaže radnik:
- Mene možeš, moja žena ne zna kako tamo miriše.



ŠTA SMO NAUČILI IZ AMERIČKIH FILMOVA:
-jedna šibica je dovoljna da osvjetli sobu
bilo koje veličine
-sa svakog prozora u Parizu se vidi Ajfelov
toranj
-kašalj je znak smrtonosne bolesti
-detektiv moze rješiti slucaj samo ako je
suspendiran sa dužnosti
-svaka brava se u sekundi može otvoriti
šnalom ili spajalicom, osim ako to nisu vrata
koja vode u zgradu u plamenu u kojoj je
zarobljeno djete
-nije potrebno reći 'dobar dan' ili 'doviđenja'
kad započinjete ili završavate telefonski
razgovor
-muškarac neće ni trepnuti dok prima
najokrutnije udarce ali će se tresti od bola
dok žena pokušava očistiti njegove rane
-pošteni i radni policajci po pravilu bivaju
upucani tri dana prije penzije
-ventilacijski sistem zgrade je odlično mjesto
za sakrivanje, nikome neće pasti na pamet
da vas tamo potraži
-ako odlučite plesati na sred ulice, svako na
koga naiđete znaće korake
-ako se susretnete sa zlim međunarodnim
teroristom sarkazam i duhovitost su vaše
najbolje oružje
-kad plaćate taksi, ne morate gledati u
novčanik dok vadite novčanicu, zgrabite
jednu nasumice i dajte, biće to točan iznos
-nije važno ako ste višestruko nadbrojni u
borbi koja uključuje borilačke vještine-vaši
neprijatelji će strpljivo čekati da vas napadnu
jedan po jedan....




<< Arhiva >>