Taj internet hehe

28.08.2018.




komentira ciga, slučajno
zatečen na džez koncertu:
-uuu, al ovi grešu...



U početku, Bog stvori zemlju... i odmori.
Zatim, Bog stvori muškarca... i odmori.
Na kraju, Bog stvori ženu...
Od tog trenutka, ni Bog ni muškarac više nisu imali mira!



Kaže muž ženi:
-Gledaj onu našu susjedu. Prosto je milina da je posmatraš.
Pravi cvijet!
Zena:
-Tačno, kao cvijet. Svi je oprašuju!



Četiri katolika srednjih godina i jedna gospođa piju kavu u
kafiću na trgu Svetog Petra u Rimu.
Prvi se hvali:
- "Moj sin je svećenik i kad god uđe u sobu, svi ga zovu Oče!."
Drugi mu odgovara:
- "Moj sin je biskup i kad on uđe u sobu svi ga oslovljavaju s Vaša Milosti!"
Treći na to dodaje:
- " Moj sin je kardinal i kad se on pojavi u sobi, svi mu se
obraćaju s Vaša Eminencijo!"
Četvrti ih samo sluša pa će ponosno:
- "Moj sin je Papa, kad on uđe u sobu, svi se klanjaju i
obraćaju mu se sa Vaša Svetosti!"
Budući da je žena u tišini pijuckala svoju kavu, svi pogledaju u nju i zapitaše je:
- "A vi , gospođo?"
Na to ona ponosno progovori:
- "Ja imam kćer …
… vitku …
… visoku 175 cm …
… obujam grudi 96 cm …
… obujam struka 60 cm …
… obujam bokova 90 cm …
… i kad ona uđe u sobu, svi joj se obraćaju sa 'O moj Bože!!!' "



- Tata, tata, šta je to abortus?
- Pitaj sestru.
- Ali tata, ja nemam sestru!
- Pa o tome ti pričam!



- Šta je nesporazum?
- Zovnes susjedu na kafu. Ona dođe, popije kafu i ode.



Pita majka sina pokerasa
"Sine koliko ces cevapa da ti isprzim"
"Tri pa jedan majko"




<< Arhiva >>