Za ljubitelje pasa hehe

22.08.2018.




Uhvatio hercegovac zlatnu ribicu. 
- kaze mu ribica, pusti me i ispunit cu ti jednu zelju.
- konta hercegovac sta ce, ma daj mi nesto, sto niko u Sirokom nema.
- budi ga zena sljedece jutro... ustaj Jozo, moramo zetu na bajram



Pričaju dvije susjede, pa će jedna:
- "Tko ti je onaj što sam ga jučer vidjela kako izlazi iz tvog stana?"
- "Profesor na fakultetu."
- "Redovan?"
- "Ne, samo kad mi je muž na putu."



Polagali Mujo i Haso geografiju u Titovo doba, Haso
položio i na vratima ga pita Mujo:
- Šta te bolan pit’o?
- Rijeke Jugoslavije.
- Pa koje su, ja ne znam ni jednu?
- Samo se sjetiš cigara: Drina, Drava, Morava.
Uđe Mujo i profesor ga pita:
- Šta si učio?
- Paa… ponavljao sam rijeke Jugoslavije.
- Dobro, pa hajde nabroj ih.
- Drina, Drava, Morava.
- Dobro, odlično, a hajde sada nabroj još neku, ali stranu?
- Kent, Winston, Marllboro, Dunhil…



-Kako se zove poza "69" kod gej populacije?
- Jaje na oko.



Razgovaraju Amerikanac, Japanac i Bosanac o izborima.
Amerikanac: "Kod nas se, za manje od 2 sata nakon
izbora, zna ko je pobijedio".
Japanac:"He hehe, nije to nista. Kod nas se
zna nakon 2 sekunde".
Bosanac: "Ne znam sto vam treba toliko?".
Kod nas se zna 2 mjeseca unaprijed":



Molio Ciga Ciganku da mu da malo, a ona se nećka.
Poslije dugog uvjeravanja kaže on njoj:
- Ajde, daj mi malo ... , dat ću ti mobilni.
Razmišlja se Ciganka i na kraju popusti.
Poslije završenog posla kaže Ciganka:
- Ajde sada, daj mi mobilni.
- Ma nema problema! - reče Ciga - Piši: 062...



Muškarac uplati oglas:
"Tražim ženu".
Sutradan mu stigne stotinjak pisama i u svima piše:
" Poklanjam ti svoju"




<< Arhiva >>