Idealno vrijeme za bicikle hehe..

18.04.2018.



Dolazi kupac u zlataru.
- Dobar dan! Želio bih da kupim poklon jednoj dami!
Zlatar će:
- Da li je to za Vašu suprugu ili želite nešto skuplje?



Vratio se Tarik Filipovic u kucu i vidi majku kako lezi na podu!
Pita je :
-MAJKO STA TI JE ???
-Umirem sine!
-Da li je to vas konacni odgovor?



Što kaže miš kada vidi šišmiša?
-Gle, anđeo čuvar!!!



Mlada žena ulazi kod doktora i žali mu se na modrice na koljenima.
- Hm... moram da vas pitam, na koj način najčešće vodite ljubav?
- Pa... psećim stilom.
- Eto rješenja. Valjda znate neku drugu pozu osim te?
- Ja znam, al moj pas ne zna.



sto kaze lala kad zatekne sosu sa svalerom u pozi 69?
- ju naopako!



Sretne kum kumu, vidi joj zavijen palac pa je upita:
- Šta ti je kumo s palcem?
- Otekao mi.
- Što ga ne staviš na paru, pa će proći otok.
- Gdje na paru?
- Pa u tvoju, znaš već šta.
Uradi kuma tako i izliječi palac. Kroz nekoliko dana ponovo se oni sretnu.
- Kako si kume?
- Nikako, kumo. Otekla mi ona stvar.
- A što ga ne staviš na paru?
- Nemam gdje, kumo.
- Pa, evo, stavi ga u moju...
Zabi joj ga kum a kuma će:
- Eh, kume, mi se liječimo, a da nas neko vidi, reko bi da se jebemo ..



Prije neki dan sam na pumpi rekao: Majstore za 300 kuna.
A on meni: Nisam ja majstor, već diplomirani
inženjer elektrotehnike!






<< Arhiva >>