Motori su već na cestama hehe..

17.04.2018.



Ćer'o, izgubio sam juče sve pare na pokeru.
Ništa od ekskurzije.
-Pa kako ćale?
-jebiga, ja bio pijan, on imao sreće...
-Nema veze, i ja sam juče izgubila nevinost.
-Pa kako pobogu?
-jebiga, ja bila pijana, on imao sreće.



I dalje čekam dan kada ću :
3x+y +8 [( x + 2y +a)-z] + 5x+(-2.4 z) + 10y=5a
upotrijebiti u životu!



Svratio mladi par u park na "radnju", idu po žbunju, i
odjednom nagaze na nečiju nogu.
- Pizda ti materina, što ne gledaš gdje staješ!!!
- Izvinite gospodine, pazite kako se izražavate,
ja sam ovde sa damom.
- A šta misliš da ja ovde jebem, zeca??,



Na adresu jedne javne kuće došla je opomena iz Elektre.
Zbog više neplaćenih računa:
Molimo Vas da u najkraćem roku podmirite
Vaša dugovanja prema nama.
U obzir dolazi i kompenzacija!



-Gdje ces sine?
-Da bacam petarde!
-E, znas da je to opasno za djecu?
-Znam, tata! Pazicu, svih mi osam prstiju!



Udari narkoman kolima casnu sestru i kaze:
"Ajd sad poleti betmene"



Otišao Cigo na službeni put. Vratio se kući posle dva
mjeseca i sav napaljen i željan
skoči na Ciganku. Krene da obavlja posao al nešto mu
se ne da. Vikne on Ciganki:
- "Bem ti mater, šta je ovo, kad ti ga gurnem zgrče ti se
prsti na nogama,a kad ga izvadim oni se vrate.
" Ciganka ce na to: - "Pa skini mi hulahopke! 




<< Arhiva >>