Ugodan vam vikend hehe..

13.04.2018.



20 izjava savrsene žene:

1. Sve cu progutati... I obozavam okus.
2. Jesi li siguran da si dovoljno popio?
3. Dosadno mi je. Idemo obrijati moju macu!
4. Ne bi li trebao biti u birtiji s kolegama?
5. Super si se isprdio, daj opet!
6. Odlucila sam prestati nositi odjecu po kuci.
7. Tako si seksi kad si mamuran.
8. Radije bih igrala playstation nego isla u kupovinu.
9. Uzmimo pretplatu na private gold!
10. Bi li volio vidjeti snimku mene kako lizem kolegici?
11. Bi li me za promjenu veceras mogao maznuti u guzu?
12. Obozavam nogomet, vodi me na utakmicu!
13. Radije ti vozi, bolji si vozac od mene. Osim toga, svi znaju
da zene ne znaju voziti.
14. zene nisu trebale dobiti pravo glasa, bolje nam je u kuhinji.
15. Veliki motor je bolji od auta.
16. Bas me briga sto mi dupe izgleda veliko u ovim hlacama, idemo se napiti.
17. Dugo nismo izasli s tvojim frendovima, ajmo u pivnicu.
18. Zasto se ne mozes malo opustiti i cimnuti koju votku sa mnom?
19. Znam da kasnis na posao, ali daj mi da ti popusim jos samo jedanput.
20. Ciljaj gdje ti pase, sperma je dobra za kozu.



U djetinjstvu pravite grimase pred ogledalom - u zrelim godinama vam
se ogledalo sveti.



Pred zenidbu kude Lali Sosu.
Kazu da se toliko "metnula u promet" da su je svi u Kikindi imali...
- "Ih, ko da mi je Kikinda neka velika varos !" - tjesi se Lala.



Sudija: "Hajd’ Fato da čujemo kako se dogodilo to silovanje?"
"Najprije me je bacio na zemlju i počeo mi skidati odjeću,
a potom mi svezao usta i ruke. Da nisam raširila noge, i njih bi svezao!!"



Kakva je razlika izmedju žene i medvjeda?
Medvjed prestane da te davi kad se praviš mrtav.



NASA javlja:
- Nestalo vozilo sa Marsa!
TANJUG javlja:
- Vozilo sa Marsa koje je nestalo, vidjeno u Podgorici sa
bosanskim tablicama!



Muškarci tuđe mišljenje teško prihvataju,
ali tuđu ženu prihvate bez problema.





<< Arhiva >>