Idemo malo voća hehe..

03.04.2018.



Perica:
- Tata, a sta je to otrov za miseve?
Tata:
- To ti je,sine, macka u prahu.



Čujem da se planira provođenje peticije da se makne
spomenik banu Jelačiću i stavi spomenik Čačiću jer je
on ipak ubio više Mađara.



Čovjeku je sudija za prekršaje izrekao veliku novčanu kaznu zato
što je ženi rekao da je krava. Čovjek se tada obrati sudiji sa pitanjem:
- Izvinite gospodine sudija da li bi ja bio kažnjen i kada bih
rekao kravi da je gospodja?
Sudija gotovo začudjeno odgovori:
- Pa to nije nikakav prekršaj.
Zahvaljujući se sudiji čovjek se izlazeći iz sudnice obrati
ženi radi koje mu je izrečena kazna:
- Dovidjenja gospodjo!



Najnovije istraživanje kaže da žena koja ima kilogram viška,
živi duže od muškarca koji joj je to rekao.



Djevojka mi je našla maskaru u džepu. Iste sekunde sam joj
rekao da je varam. Nema šanse da ću da joj priznam da prodajem Avon!



Nekoliko mjeseci poslije neke predstave o crvenkapi
glumac koji je glumio vuka dobije pismo od glumice koja je glumila crvenkapu
otvara pismo i cita
" u nasem scenariju su pogrijesili tekst
trebalo je da me pojedes
puno pozdrava
trudna crvenkapa"



Položila sam vožnju iz prvog popušaja - Plavuša




<< Arhiva >>