kinezi-japanci hehe

27.10.2016.



Poceo rat u Bosni, i mobilisu Muju u cetnike.
Jedan dan zove ga kapetan na raport, i pita:
- "Je li Mujo, protiv koga se ti boris?"
- "Pa protiv ustasa jebem im majku cetnicku."



Pitali cigu:
• Šta mislite o sterilizaciji pasa lutalica?
Ciga:
• Ako, ako, treba da se svim kerovima povadu zubi.
• Znate, nije baš sterilizacija to...
• Ama znam brate, ali neće mene ker da jebe neg' da me ujede!



Stopira Mujo do Zenice kad odjednom provala oblaka i velika oluja.
Gusta kiša, jadni Mujo ne vidi ni prst pred okom, kad odjednom ugleda
svjetla auta. Stane auto, a Mujo bez pitanja uskoči u njega, a u autu nema
nikoga. Polako auto opet krene, Mujo se čudi, kad ispred njega pojavi se
krivina i počne onda da se moli od panike. Nije mogao ni da mrdne od
straha, kad odjednom pojavi se ruka za volanom i počne da okreće.
I tako par krivina. Mujo više nije mogao da izdrži nego iskoči iz auta i
otrča do prvog grada i pravo u kafanu. Naruči Mujo rakiju i počne ljudima
pričati priču. Vide ljudi da je Mujo sav uplakan, nije ni pijan, znači mora
biti živa istina. Kad nakon pola sata u istu kafanu uđu Huso i Haso i vide Muju:
• Bolan Haso, eno ga onaj što nam je uskočio u auto dok smo ga mi gurali!



Mujo se žali doktoru da ne stiže uraditi sve stvari oko kuće.
Poslije pregleda, pita Mujo doktora:
• Molim vas, objasnite mi prostim riječima što mi fali?
• Pa, prosto rečeno, ti si lijen - kaže doktor.
• U redu, a sada mi to kažite na latinskom da znam objasniti Fati.



Čega se Cigo plaši najviše na svijetu a počinje na slovo "D"?
D'umre.



Tigar za noć može da pojede 27Kg mesa.
- Pa kad jede bez kruha.



Pita učiteljica đake šta je ko jeo za doručak i prva se javlja Zorica:
• Ja sam jela burek!
Javlja se Dragan:
• Ja sam jeo palačinke!
Zatim se javlja Ciga:
• Ja sam jeo pasulja!
Drugog dana učiteljica pita opet ko je šta jeo i opet se prva javlja Zorica:
• Jela sam jaje!
Javlja se Dragan:
• Jeo sam pitu!
Zatim se javlja Ciga:
• Ja jeo pasulja!
Trećeg dana opet na isto pitanje odgovara Zorica:
• Ja pizzu!
Dragan:
• Ja sendvič!
Cigo opet:
• Ja pasulja!
Učiteljica ga pita:
• Pa kako Cigo to da jedeš svaki dan pasulja?
• Jebi ga, ima se, može se!




<< Arhiva >>