Pušite li hehe

15.04.2015.



Leži Mujo na trotoarau i drži natpis
"PARALIZOVAN OD ROĐENJA".
Prolazi neka gospođa, stavlja mu pare u kutiju, pa kaže:
Ne brini, moglo je biti i gore, magao si biti slijep!
A, to nikad više, kad sam bio "SLIJEP" neko mi stavio lažne eure,
za malo da završim u zatvoru!



Sjede dvije plavuše u piceriji.
Jedna kaže:
- "Joj kako ružno podrigujem, na picu."
A druga joj odgovori:
- "Popij malo mineralne vode, pa ćeš podrigivati na usta."



Gleda moj djeda
predizborne priče pa
kaže :
Sunce ti jebem koliko će radnih mjesta biti
još ćemo morati i mi penzioneri da se vratimo na
posao...



Kako kazu Hrvatice za momka koji je lijep ali nema para?
- Grihota



Tata,tata, šta je to abortus ?
Pitaj sestru.
Ali tata, ja nemam sestru !!
Pa o tome ti pričam ..



Pita ćerka mamu:
- Šta je to ginekolog?
- To je čovek koji traži probleme tamo gde svi drugi traže zadovoljstvo.



Pita učiteljica:
- Ako bih u jednoj ruci imala pet jabuka, a u drugoj šest, šta bih onda imala?
Perica odgovori:
- Ogromne ruke!


Pusenje ubija hehe


Danas u Bolivudu Lastavica i Euro hehe

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Logo entreprise


<< Arhiva >>