Ugodan vam vikend svima hehe

20.03.2015.


Ugodan svima vikend i posto pola iduceg tjedna necu biti dostupan,
malkice odmora,citamo se ponovo tamo negdje u cetvrtak,a do tada ostajte
mi zdravo i veselo...



Zašto plavuša stavlja novčanik na televizor?
- Da program bude bogatiji!



Podstanar se obraća gazdarici:
- Žao mi je, ovog mjeseca neću moći da platim stanarinu.
- To ste rekli i prošli put.
- Jesam, i vidite da držim riječ.



Razgovaraju mama i ćerka veče prije svadbe.
- Hoćeš li plakati kad me sutra budu izvodili iz kuće?
- Neću, bogami, nek plače onaj kod koga ideš.



Obećao Piroćanac sinu da će mu kupiti auto kada završi školu.
Kada je dobio diplomu, sačeka ga ”Peglica”, a on krupan,
jedva se smestio u auto pa pita oca:
• Je li, tatko, zašto mi nisi kupio neki veći auto?
A otac odgovara:
• Vozi sinko, vozi – će se razgazi!



- Pustiću te da me poljubiš tamo gdje me nikad niko nije
- kaže devojka dečku.
- A gde to, draga?
- Na Havajima, dragi.



Mujo i Haso bili na pecanju. Nestalo im crva pa Mujo kaže Hasi:
- Idi potraži iza onog grma, tamo ima crva.
U međuvremenu Mujo uhvatio zlatnu ribicu koja mu je rekla da ako ju pusti
- ispunit će mu tri želje. Mujo je pusti i počne:
- Prva želja da budem jako bogat, druga da imam najljepšu ženu na svijetu,
a treća...?! - Mislio on mislio, pa kaže - Treća moja želja neka bude ono što
će reći Haso, ipak je on moj jaran.
U istom trenutku Haso će iza grma:
- Mujo jebali te sto magaraca, pa ovdje nema crva!



Otkad imam android telefon, nema šanse da izgubim telefon
jer mi je non-stop na punjaču


Ne pipkaj hehe


Danas u Bolivudu blogerica Indijanka Vegetarijanka hehe,sredinom iduceg tjedna
nastavljamo sa Bolivudom...

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Logo entreprise


<< Arhiva >>