Djeco Sveti Nikola je sutra hehe

05.12.2014.

Djeco sutra je sveti Nikola...Nadam se da ste bili dobri i da ce vam roditelji
pardon sveti Nikola nesto i pokloniti sutra..
Svima Nikolama,Nikolinama,Nikicama sretan sutrasnji imendan i ugodan vikend.



Uče Etiopljane da je pristojno raditi sve sto i
njihov predsjednik.
Radio spiker :
"Dragi Etiopljani, predsjednik se upravo ustao , ustajte i vi"
"Dragi Etiopljani, predsjednik se upravo umio , umijte se i vi"
"Dragi Etiopljani, predsjednik upravo pere zube , perite i vi"
"Dragi Etiopljani, predsjednik doručkuje, a za vas malo muzike "



Mali Ivica udje u brijačnicu, a brico veli jednoj mušteriji:
"Ovo je najgluplji klinac na svijetu!“
Sad ću ti dokazati.
"Brico stavi novčanicu od 20 kuna u jednu ruku i dvije kovanice od po
5 kuna u drugu ruku, zatim pozove malog Ivicu i pita ga:
"Koje bi htio od ovo dvoje, mali?"
Mali Ivica uzme dvije kovanice i ode.
"Što sam ti rekao?" reče brico.
"Taj mulac nikad neće naučiti!"
Kasnije, mušterija ode i vidi klinca kako izlazi iz slastičarnice sa sladoledom.
"Hej, mali! Mogu te nešto pitati?
Zašto si uzeo kovanice, a ne 20 kuna?"
Mali Ivica poliže sladoled i veli:
"Onaj dan kad uzmem 20 kuna, igra je gotova!"



Sjede dvije rode na ogradi i vide kako dvoje ljudi vodi ljubav.
Nato će jedna:
-Vidi ih,a kasnije će nas okriviti za djete.



Dama je otišla na odmor na Havajima. Po dolasku upoznaje crnca i
poslije noći strasne ljubavi pita ga kako se zove.
- “Ne mogu vam reći” – odgovori crnac.
Svake večeri su se sastajali i ludo vodili ljubav, i svake noći ga je pitala
kako se zove a on je uvijek isto odgovarao. Posljednje večeri na Havajima
ponovo ga je pitala:
- “Molim te, hoćeš li mi reći svoje ime?”
- “Ne mogu vam reći ime jer ćete mi se smijati.”
- “Vjeruj mi, zaista nemam razloga da ti se smijem.”
- “Dobro, zovem se Snijeg!”
Žena prasnu u histeričan smijeh, a crnac joj ljutito reče:
- “Znao sam da ćete se smijati!”
- “Ma ne, ne smijem se ja tvom imenu. Razmišljam o svom mužu koji mi neće
vjerovati kada mu kažem da sam svakoga dana imala 25 cm snijega na Havajima!”



Šta si u horoskopu?
-Sprijeda Strijelac,otraga Djevica!.



Objašnjava policajac kadetima što je to "joint":
- "Vidite, ti narkomani koriste papir u koji stave pola trave i pola duhana,
iz cigarete pomiješane zajedno, a umjesto filtera umotaju komad kartona...
Kada od toga naprave joint, dobro poližu papir da se ne raspadne joint i na
kraju zavrnu vrh u oblik špice..."
Na to će jedan od skroz zanijemjelih kadeta kojima je čitava priča jako
interesantna zapitati:
- "I što onda?"
Policajac se malo zamisli i na kraju reče:
- "Jebem li ga kako se poslije stim bodu u venu, ne znam ni sam..."



Pokvario se auto plavuši,pa ga odvezla majstoru.Poslije pregleda,
pita ona majstora: Šta mu je?
Majstor odgovori:
- Ma neki kratak spoj.-
- A možete li da ga produžite?


A vi odrasli dobro pazite sto ce te sutra staviti na prozor,
obavezno pogledati video vic hehe



<< Arhiva >>