Muškarci-žene hehe

26.11.2014.



Našem narodu samo dajte seksa i cigara.
Za kruh se i sam snađe.



Otišli Mujo i Haso na izlet u Rim. Gledaju oni zadivljeno sva čuda po gradu,
kad dođu do jedne fontane pune novčića. Mujo zbunjeno pogleda silnu lovu na
dnu fontane, pa upita Hasu:
- Vid', bolan, kol'ko para tu ima ... zašto to raja baca unutra?
Haso mu odgovori:
- Mujo, konjino, to t' je fontana želja, baciš novčić ako 'oš da ti se neka želja ostvari!
Mujo izvadi novčić iz džepa, zažmiri i baci ga unutra, veselo se nasmije i
krene dalje, a Haso ga upita:
- Je'l, bolan, šta si zamislio?
Mujo veselo odvrati:
- Pa da m' se želja ostvari!



Zašto plavuša ostavlja čašu ispred kuće?
- Čula da "KUĆA ČASTI"!



Putovao Pazarac vozom i spazio dobru žensku i kako bi joj stavio do
znanja da je zainteresovan za nju, povuče ručku za opasnost.
Dolazi brzo kondukter i upita:
• Ko je to uradio?
Pazarac, mrtav hladan, kaže:
• Ja, bato, i to levicom...



Starija gospođa je stajala na pramcu ladje za krstarenje
i s obadvije ruke čvrsto držala klobuk na glavi,
da joj ga ne bi vjetar odnio.
Približio se jedan stariji gospodin i reče joj:
"Oprostite gospođo..., ne želim Vas smetati,
ali vjerovatno niste opazili, da Vam vjetr diže
Vašu haljinu, iznad pojasa?"
"Da, opazila sam, ali ja trebam obe ruke,
da mi vjetar ne odnese klobuka s glave."
Ali, gospođo...Vaše intimne dijelove
gledaju svi !"
reče gospodin.Gospođa je pogledala po sebi na niže i odgovorila:
"Gospodine, to što dole vidite to
je staro 85 let,
a klobuk sam kupila danas!!!"



Krenuo bog da pravi drzave pa odluci da u svaku drzavu stavi po jednu budalu.
Isao on tako po svijetu i kad je dosao u Bosnu pukla mu kesa.



Popeo se Perica na drvo i hoće da izvrši samoubistvo.
Primijetili to njegovi roditelji i počeli da ga nagovaraju da siđe:
-Hajde, Perice siđi, kupit će ti mama i tata što god poželiš.
Međutim Perica ni da čuje o tome:
-Napravite još jedan korak i ja skačem na glavu.
Pozvali roditelji policiju, vatrogasce i hitnu pomoć.Kad su oni došli i oni
počeše da ga nagovaraju da siđe.
Perica opet po svom:
-Još korak i ja skačem.
Odlučiše roditelji pozvati popa.Priđe pop drvetu i prekrsti ga, a
Perica poče silaziti sa drveta.
Upitaše ga roditelji:
-Perice zašto si sišao kada je pop prekrstio drvo?
A Perica:
-Ovaj je lud, rekao mi je ''silazi ili siječem drvo''.


Ko kaze da velicina nije bitna




<< Arhiva >>