Crven fesić joj nanooo hehe

03.07.2014.



Ljubav je kao prdež. Ako forsiraš, samo ćeš zasrati stvar.



• Bolan Mujo, čuo sam da si se oženio?
• Jesam! • I to blizancima?
• Aha. • A kako ih razlikuješ?
• Pa, brat je nešto viši od nje..



Svekrva prigovara snahi:
-"Tvoje vršnjakinje kad dođu s posla još mogu radit i u polju i po kući, a ti
samo kukaš kako si premorena od posla!"
Na to ce snaha:
-"A vaše vršnjakinje vec davno leže na groblju, pa ja vama ne prigovaram !"



Kako Bosanac bari djevojku:
- Radis li bona?
- Radim.
- Hoces da ti sredim trudnicko?



P: Zasto su danasnje bebe pametne?
O: Zato sto su ih majke 9 mjeseci nosile u skolu.



Žena i muž razgovaraju. 'Onaj naš balavac mi je opet krao iz novčanika', kaže on.
'Kako znaš da je on? Možda sam bila ja', pita ga žena.
'Ma, nisi ti – on barem nešto ostavi kad uzima!'



Radili Mujo i Haso u Americi kao perači prozora na neboderu.
Došli oni do stotog sprata, a Mujo će:
"Haso jebo te, promašili smo 99-i sprat, ne oprasmo ga!"
"I šta sad?" Upita Haso.
Mujo će na to:
"Aj pošto ti imaš tregere na pantalonama, ja ću te držat` za njih, a ti kako
se budeš klack'o dole, ne moraš ni mahat` rukama."
"Super, napravimo tako." veli on.
Prođe malo vremena kad se Haso koji visi dole, poče smijati k`o lud.
"Šta se smijes medjedu jedan, ovako opasna situacija?", pita ga Mujo odozgo.
"Kontam... ako se otkače ovi tregeri kako će te odvalit` po nosu!"


crven fesić


<< Arhiva >>