Svi u PRIRODU hehe

16.05.2014.



Mujo na poslovnom ručku na pitanje konobarice sta ce
piti odgovorio kiselu vodu.
Vidi se odakle si i ne kaze se kisela nego mineralna. Muji nije bilo pravo sto ga ona,
pred poslovnim prijateljima ponižava pa ce da joj vrati istom mjerom." Necu vodu,
nego mi donesi mineralno mlijeko salatu od mineralnog kupusa,
i skini taj mineralni osmjeh sa njuške."



Ozenio tip jako debelu zenu... i prva bracna noc, on se vere po njoj...
prvo navalio na "pos'o", pa poslije 5 minuta kaze:
- Hajde da ugasimo svjetlo...
- Sto, jesi to stidljiv?
- Ma jok bona, isprzi mi se supak na sijalicu



Došao zeka u javnu kuću. Uđe u jednu sobu, a tamo kobra. Ona ga odmah proguta,
ali se posle zapita: - Da li je ovo bio moj ručak ili mušterija? Uh, ako je muštarija,
gazdarica će da me ubije - pa ispljune zeca nazad. Na to će zeka:
- E, kad sledeći put budeš radila oralni seks, zini malo manje.



Kad sretnes lijepu zenu, vlaznih usana, kojoj se oci sjaje,
i vrelo tijelo drhti..
Bjezi od nje
Ima gripu.



Sjede Mujo i mali Mujica za ručkom, kad će mali Mujica:
- Babo, babo, 'ko je pametniji, očevi ili sinovi?
Mujo se nasmije: - Pa očevi, naravno!
Mujica se zamisli pa upita: - Babo, babo, a 'ko je izmislio parni stroj?
Mujo se počeše po glavi i prisjeti se: - James Watt, Mujice ...
Mujica slavodobitno upita: - A što nije njegov babo?



zasto uopce postoji zenski orgazam?
da bi i talijani znali kad je kraj sexu..



Razgovara Hannibal Lector sa plavusom:
- Draga moja, ja ne gledam kod cura samo sta imaju medju nogama...
mene zanima i ono, sta imaju u glavi...




Ide Fata ispred Hase i naiđu oni na Muju. Kaže Mujo:
- Haso, nije dobro po Kuranu da žena ide ispred muža....
Na to će Haso: - Nije po Kuranu, ali jest po minskom polju.


sarplaninac,vuk,doberman i macak


Ugodan vikend svima...

<< Arhiva >>