SVEKRVE,PUNICE,SNAJKE hehe

25.03.2014.



Dogodila se prometna nezgoda.
U Stefov 20 godina stari Jugo uletio Ferrari,
koji je vozila plavusa, seks bomba.
Plavusa predlaze da prije nego stigne policija
plati Stefu 10.000 kuna i da se stvar zataska.
Stef se slozi, ali iz radoznalosti ipak zapita plavusu:
"Gospodjice, mogu Vam postaviti samo jedno pitanje?"
"Naravno."
"Znate li da sam ja 40 godina radio u uspjesnom
drzavnom poduzecu i evo imam samo ovaj stari Yugo.
Vi ste jos tako mladi i vec vozite Ferraria.
Ako nije tajna,mozete li mi reci
kako Vam je to uspjelo?
"Naravno. Bavim se oralnim seksom."
"Jel' to ono sto mi narodski zovemo 'pusenjem'?"
"NE! To se zove oralnim seksom. Pusenje je ono
sto ste Vi 40 godina radili
u tom Vasem uspjesnom drzavnom poduzecu."



Pita direktor spremačicu zašto je stalno umorna na poslu?
- Ne razumijete vi to direktore...
- Rukovodim tvrtkom od preko 5000 zaposlenih. Objasni - razumijet ću.
- Dodjem kući svaki dan u 8 sati uveče i dok spremim večeru već je 10. Tada
moj Mika navali da jebe, eto 12. Onda navali njegov brat da jebe i evo 2 sata.
Tada pijan iz kavane dodje njihov tatko, i on jebe do 5. Zato sam umorna.
- Stvarno mnogo jebanja...
- Rekoh ja da nećete razumijeti. Nije mnogo jebanja. Malo je spavanja!



Ide Mujo pijan kao i uvjek iz Mostara i zaustavlja ga policajac i pita:
- "Gospodine jeste li to vi pijani ?"
A Mujo će na to:
- "Jesi to ti majketi novi ?"



Razgovor momka i djevojke...
- Haj mi popuši.
- Možeš li ikad biti malo romantičan?
- Mogu. Moja voljena, dolje na koljena.



Kako Crnogorka gubi nevinost?
-Nemoj,nemooojj…
OPAAAA, TOOOO SOKOLEEEE !!



Igrao se majmun pod drvetom , naidje lav , majmun se uplasi i pobjegne na drvo.
Lav mu kaze:
-Sidji da se igramo necu ti nista!
-OK , ali vezi repom zadnje sape!
Lav to odradi , pa ce opet:
-Ajde sad sidji , vidis da ti sad ne mogu nista!
-Moze , al ajde za svaki slucaj vezi ti i te prednje sape , pa sve to oko njuske!
Lav i to odradi. Majmun ne silazi , lav ga vec 15 minuta ceka , pa promrmlja:
-Sta cekas ne mogu ti nista??
-Ma imam tremu nikad nisam jebo lava!!!



Kako se zove poza "69" kod gej populacije?
- Jaje na oko...


Svadba dobro vece dragi gosti:


<< Arhiva >>