Vruć vikend vam želim hehe

21.03.2014.



Zagreb,sat glazbenog.
Pita učiteljica malog Hercegovca,koji se instrumenti koriste u svatovima?
Hercegovac: pištolj,kalaš...



Otvorio Suljo kafić za gluvonijeme. Sutradan dolazi Mujo kod njega u
lokal i pita ga:
• Kako ti bolan, gosti naručuju piće?
• Ako neko hoće konjak, udari jednom šakom o sto. Ako hoće pivo,
udari dvaput, a ako hoće sok, udari triput...
Nakon pola sata Suljo zamoli Muju da ga zamjeni za šankom dok on ode po robu.
Kad se Suljo vratio nakon dva-tri sata, ugleda sledeći prizor - u kafani gosti otvaraju i
zatvaraju dlanove, a Mujo sav zbunjen samo blene u njih. Kad ugleda
Sulju, uspaničeno ga upita:
• Bolan Suljo, sve do prije deset minuta nije bilo nikakvih problema.
Šta im je sad ovo, šta sad hoće?
• Ma pusti ih, ponapijali se pa sad pjevaju - reče mu Suljo.



Mujo leži na operacijskom stolu i anesteziolog ga pita:
- Kakvu anesteziju želite?
- A kakvu imate?
- Imamo domaću i stranu.
- Daj ti meni, jarane, našu!
- Dobro! Ni-na-na-na, moje zlato spaaaavaaaa..



Priča lovac kako je prije neki dan bio u lovu...
• Sakrio se ja u grmlju i čekam, kad uto naiđe srna. Nanišanim ja i opalim.
Taman je pogodim kako sam treb'o. Pade srna... dođem ja do nje, vidim da je mrtva,
uzmem je i prebacim preko leđa s nogama oko vrata.
U tom trenu neko prekine lovca. I kako je nastavljao pričati priču, upita gdje je stao.
• Ono... njene noge tebi oko vrata...
Sjetio se lovac i nastavlja:
• Da, da! I jebem ja nju, jebem...



Pita muž ženu: 'Srce, što ima za ručak?'
'Ništa.'
'Kako ništa? Pa i jučer je bilo ništa!'
'Pa skuhala sam za dva dana.'



-"Opet si kockao sa barabama!", vrišti Fata na Muju, koji je okasnio i sada sjedi
za stolom dok mu ona podgrijava sarme za večeru
-"Ma, šta ti pada na pamet Fato. Nisam igrao poker, ma i ne pamtim od kada.
-"Dobro, Mujo koliko ćeš sarmi?
-"Tri pa jednu..



Kupi neki momak neko močno auto i konta: - otići ću u grad i garant naći neku curu...
I tako bude...on krug po gradu, i odmah neka cura pristade da se provoza sa njim..
Vozali se oni, odveo je on u šumarak, cura sve skaće oko njega, kad on odjednom:
- Izlazi napolje i pravi snješka!!
Cura sva zapanjena: -Pa šta je tebi neću po ovom ledu izlazit iz auta!!
On se još jače zadere: - Izlazi i pravi snješka.. inaće ću te ostavit ovdje!!
Te ona jadna izađe.. cvokoće i pola sata pravi snješka..
Nakon što završi uđe u auto sva promrzla..
Nastave se oni maziti , sve divno, krasno.. ali upita ona njega:
- Pa evo sve, al što me natjera da pravim to vani?
A on će na to: - Čuj zašto!? ...Zato što ćeš ti zaboravit i mene, i
ovo auto, i ovaj trenutak nježnosti... ali snješka nikad nećeš zaboraviti!!!


Kada postanes voditeljica preko veze:


<< Arhiva >>