Ništa bez Cigi hehe

19.03.2014.



Bio Ciga gladan i ode kod komšije u kokošinjac da
ukrade kokošku. Kad je uzeo plijen, ode do nekog potoka i očerupa kokošku.
Taman je zapalio vatru i htio da stavi koku na ražanj, kad nailazi policajac.
Ciga baci kokošku u potok, a policajac ga pita:
- Šta to radiš?
- Ništa - odgovori Ciga.
- A otkud ti toliko perje?
- A to? Ma koka otišla da se kupa, a ja osto' da joj čuvam perje...



GATARA CIGANKA GATA DJEVOJCI:
AUUU, VELIKA SREĆA TE ČEKA, ĆE DA NADJEŠ DOBROG PROVAJDERA!
NEKI PRIJATELJ
NA FEJSBUKU NEŠTO MNOGO DOBRO TI MISLI. SVAKO VEČE ČEKA
DA SE UKLJUČIŠ, MA
TI SE NEŠTO MNOGO KRIJEŠ! MNOGO MU SE SVIDJAŠ, ČAK OĆE I
SAJBER SEKS.
SAD MI DAJ DESNU RUKU DA TI BOLJE POGLEDAM. AUUU, MALU RUKU
IMAŠ AL VELIKOG
MIŠA DRŽIŠ. VIDIM TI VELIKI TRAFIK SA JEDNOG BEZOBRAZNOG SAJTA.
APDEJTUJ TI
ANTIVIRUSNU I NEMA DA TE BOLI GLAVA.
AJDE, DAJ SAD 100 KUNA I GOSPOD DA ČUVA I TEBE I SOFTVER I HARDVER.
MA GDE SI POŠLA? AKO MI NE PLATIŠ IMA DA TE KUNEM! KOMPJUTER TI
SE NAPUNIO
VIRUSIMA! VINDOUS TI BIO KO POZADINA MOJE PRABABE! REINSTAL
SVAKI DAN
RADILA! IMEJL SPAMOVIMA TI SE PREPUNIO! SVE PASVORDE ZABORAVILA I SVI
AKAUNTI TI SE IZBRISALI! SAMO RUŽNE PRIJATELJE IMALA NA FEJSBUKU!



Dolazi Mile kod doktora i pokazujući rukom preko rebara s lijeva na desno kaže:
- Ovdje me boli..
- Pijete li vi?
- Pijem.
- To vam je onda od šanka.



Kaže tip:
- "'Ajde Cigo, daj mi sviraj ovu pjesmu, dat' ću ti sto kuna."
A Cigo će:
- "... ne mogu bre nikako za sto kuna ... pa mene je došla stodva'est ..."



Status na face-u malog Ivice:
Kupio sam novi bicikl.
Cigo komentira:
Kradem



Ferma policija grobničana.
Jeste li šta pili?
San!
Koliko?
Trejset gemišti...
A jeli, ćete puhat?
A ča mi ne veruješ?!



Mujo se svaku noć kasno vraća, pijan ko zemlja. Fata pizdi ali mu ne smije
ništa reći da ne dobije po pički. Sve do jednom. Jedne noći Mujo se
stropošta u krevet mrtav pijan a Fata mu gurne kondom u guzicu.
Sljedeće jutro, Mujo cijeli dan sjedi na kauču, nit' romori, nit' govori.
Pred veče ga Fata pita:
- 'oš i večeraske u kafanu s jaranima?
- Ja više jarana NEMAM!


Ciga na talentu:


<< Arhiva >>