AUSTRALIJA hehe

25.02.2014.



AUSTRALIJA
Australiju volim zato sto je to jedna velika i lijepa zemlja koja ima puno
prirodnih ljepota. Te ljepote uglavnom ne mogu da se vide golim okom,
ali ih ima dosta na kanalu "Discovery" koji tata, mama i ja volimo da gledamo
i da se ponosimo u kakvoj zemlji zivimo. Mama i tata kazu da je Australija ljepa
zato sto u njoj zivi puno raznih naroda i narodnosti i sto su ljudi svih rasa i religija
ovdje nasli mjesto da zive u miru i prijateljstvu. Ja u skoli imam puno drugara
iz razlicitih zemalja, ali tata ne da da ih dovodim kuci pa se zato druzim
samo sa nasom djecom ciji su roditelji bogati jer tata kaze da je tako najbolje.
Moja sestra je ucila u skoli da je multikulturalizam jedna velika stvar i to joj se
mnogo svidjelo pa je pocela da se zabavlja sa jednim deckom iz Tonge.
Onda su je, kada su saznali, mama i tata zajednicki oplavili od batina.



Australija je ljepa zato sto se u njoj govori puno jezika, a neko cak
govori i engleski. Kada mog tatu prijatelji iz zavicaja pitaju kako stoji sa jezikom,
jer znaju da je u skoli stalno vukao keca, on kaze da se sasvim dobro snalazi i
sa bosanskim. Onda mama kaze da mu nista drugo i ne treba jer ne izlazi iz
nasih kafana, pa se onda posvadaju i posalju me napolje. Moja mama mnogo
voli Australiju jer kaze da ovde ne mora nista da kuha, zato sto je sve na gotovo
i sve moze da se kupi. Mi se slazemo sa njom i najvise volimo kada kaze da je
boli glava pa naruci picu, ali je zato moja baka kada nam je dosla u posjetu
plakala dva dana kada je videla kako smo se svi ugojili (mama kaze da smo se popravili).



Australiju volim zato sto ima razvijen sport i sto sa skoro svake Olimpijade donese
puno medalja iz hokeja na travi, bijatlona, badmintona, odbojke na pjesku, trambuline
i ostalih vaznih sportova. Tata kaze da mnogo voli Australiju zato sto ti nije potrebna
veza da dobijes posao kao kod nas. Svi imaju iste sanse da se zaposle u
"McDonaldsu" ili "Hungry Jacksu". Ja mnogo volim da idem u australijsku skolu
zato sto se puno igramo i ucimo dosta korisnih stvari o domacinstvu. Uciteljica
nam je rekla da cemo u petom razredu da ucimo citanje i pisanje. Jedva cekam.
Moja sestra ne voli skolu zato sto ide u dvanaesti razred pa ih sada
tjeraju da uce tablicu mnozenja.



Mi svi u porodici mnogo volimo Australiju zato sto je daleko pa tatina rodbina iz
Rogatice ne moze da dode kod nas i ostane dvije nedelje dok cekaju da im zakazu
pregled kod specijaliste. Mama uvek govori kako je ona potekla iz fine i kulturne
porodice i da voli Australiju zato sto ima puno kulturnih dogadaja. Kaze da joj je najveca
zelja da gleda mjuzikl "Lion King"...
Ja volim Australiju zato sto se ovde mnogo vodi racuna o djeci. Ako te tata ili mama
tuku onda mozes da pozoves jedan broj telefona, pa onda dodju neki ljudi i odvedu te
u neku kucu gde ima puno djece i gde o njima vode brigu cike koje mnogo
vole male djecake.



Australija mi se dopada zbog toga sto mozes sa 16 godina da dobijes vozacku
dozvolu, uzmes auto od tate i onda se trkas sa drugarima po ulicama.
Moj tata kaze da voli Australiju zato sto ne mora da zivi sa maminom mamom.
Doduse, ona nam ponekad dode u posjetu i stalno prica kako joj se nista ne svida
u Australiji, ali tata kaze da nju ne smijemo da slusamo jer je ona "matora komunjara".
Volim Australiju zato sto ima puno mjesta gde mozes da odes na izlet. Mi bar tri
puta godisnje, na brzinu spremimo, sjednemo u kola i odemo na neko jezero.
Tu se uvek ljepo provedemo sve dok ne pocnu da nas grizu komarci i muhe i
dok mama ne pocne da vice na tatu zato sto je popio osam piva. Onda dode
vrijeme da idemo kuci, pa upadnemo u guzvu na auto-putu i u kolima svi cute.
Ja tada volim da gledam kroz prozor i da uzivam u prirodnim ljepotama Australije.



Volim Australiju i zato sto u njoj ima puno domacih i divljih zivotinja.
Svi imaju kucne ljubimce pa sam i ja molio da dobijem psa, ali mi je mama
rekla da njoj ne pada na pamet da ide za njim po ulici i da skuplja govanca u
plasticnu kesu. Onda sam krisom poceo da hranim jednog posuma koji nam
je prevrtao po dubretu jer sam hteo da imam svog ljubimca, ali ga je tata umlatio
lopatom kada ga je video u dvoristu. Krisom smo ga zakopali iza kuce i tata nam
je zapretio da cutimo jer bi inace morao da plati neku kaznu od ne znam koliko mnogo dolara.
Moja sestra mnogo voli Australiju zato sto je ona malo punija (ja mislim da je bas debela)
pa kaze da ovde uvek moze da nade garderobu u kojoj izgleda seksi...
Ja mislim da nije to razlog nego sto joj se niko ne smije na ulici kao kad je bila u
Sarajevu pa su je zvali "debela australka". Kada sam pitao mamu zasto ona voli Australiju,
dugo je razmisljala i na kraju mi rekla da je voli zato sto moze da se opusti i ne razmislja
sta ce reci komsiluk, koji nam je tamo kod nas svakog dana zavirivao u lonac.
Onda sam ja razmislio pa sam joj rekao da ovde i ne mogu da nam vire u lonac
kada ga niko i neupotrebljava. Onda mi je ona zveknula jednu zausku i ja sam
odlucio da je iskljucim iz ovog projekta.



Moj tata kaze da najvise voli u Australiji to sto je izbor piva toliki da ce mu
trebati jos ko zna kolikogodina pa da sve isproba. Ja mislim da je on vec sve
isprobao po vise puta i da stalno pocinje novu turu.
Volim Australiju zato sto ovde i cike mogu da se zene medu sobom.
Ja bas ne marim mnogo za djevojcice jer su halapace i bezobrazne,
pa sam razmisljao da ozenim nekog drugara kad porastem. Mislim da bi
nam bas bilo fino jer bismo mogli zajedno da gledamo utakmice, igramo
fudbal i kosarku i narucmo picu ili kinesku hranu kada dodemo kuci.
Rekao sam to tati, a on se samo uhvatio za glavu i opsovao i ovu zemlju i
dan kada je u nju usao. Nije mi jasno zasto se tako naljutio kad je stalno
pricao kako voli Australiju.


kengur hehe


<< Arhiva >>