Pa malo u muški svijet zaviriti hehe

21.01.2014.



Razgovaraju pilot aviona, kapetan broda i vozač na
duge pruge u birtiji...
Kad su se napili počne pilot:
- "Kad dolazim doma preletim preko svoje kuće nisko i mahnem krilima,
žena zna da sam to ja onda..."
Kaže kapetan broda:
- "Ja kad dolazim u matičnu luku, prolazim obalom pored svoje kuće... ja onda
3 puta sirenom dam znak, žena zna da dolazim doma..."
Kaže vozač:
- "Ja kad dolazim doma, još na raskrsnici 500m prije kuće ugasim motor i svjetla,
tako tiho dorulam do kuće... uzmem pajser i pravo na prozor od spavaće...
Još mi nijedan gad nije uspio uteć!"



Huso polagao testove na vozačkom ispitu. Član komisije čita rezultate:
- "Huso, niste položili ispit. Imate 28 grešaka."
- "Kako je to moguće? Pa odgovorio sam na sva pitanja!"
- "Da, ali pogrešno. Zaokružili ste sve odgovore pod B!"
- "Pa ja za B i polažem!"



Kad se djevojka udaje a nije trudna, kaže se: „Udaje se na prazan stomak”.



Dolazi Mujo u kafanu sav nesretan, sjeda za stol i naruči duplu rakiju.
Dođe Haso i zabrinuto ga upita: - Šta je, bolan, jarane, šta's se smrk'o?
Mujo odmahne: - Ma pusti jarane, bio kod doktora i rek'o mi je da sam klaustrofobičan!
Haso se zbuni: - Pa šta ti je to? Mujo otpije gutljaj i objasni:
- A to ti je strah od zatvorenog prostora ... Haso ga blijedo pogleda:
- Jarane, ja i dalje ne kontam šta ti je to? Mujo slegne ramenima:
- Paz' vamo ... to ti je kad ideš u kafanu, a strah te da je zatvorena!



Zašto je Mojsije preveo Židove preko mora?
- "Bilo ga stid kroz grad!"



Sjede Mujo i Hasu u kafani i nakon par rakija povede se razgovor, pa Haso stane
Muji soliti pamet: - Znaš li ti, Mujo, da su Amerikanci izumili teleskop za gledat zvjezde?
Mujo slegne ramenima:
- Znam ...
Haso nastavlja: - A znaš li ti, Mujo, da su Rusi izumili periskop za gledat iznad vode?
Muji to već počne ići na živce, pa odvrati:
- Znam, bolan, a znaš li ti šta su Bosanci izumili za gledat kroz zid?
Haso zbunjeno pogleda i nesigurno odgovori:
- E, bolan, ne znam.
Mujo sune rakiju i prezrivo pogleda Hasu: - Pa prozor, majmune jedan..



Ćerka odluči da upozna roditelje sa svojim dečkom na večeri.
U jednom trenutku, k'o iz topa, otac pita dečka:
• Je li klipane, osim što uništavaš život moje ćerkice, čime se još baviš?
• Ah, ničim, živim od danas do sutra, od kafane do kafane, zajebavam se i tako...
Tada će majka:
• Pa hvala Bogu, tako će i naša ćerka imati vremena da nađe drugog.
Na to će ćerka:
• Neću imati vremena, mama, trudna sam.


Biti ovakav na plaži hehe


<< Arhiva >>