Sve se oko posla vrti hehe

16.01.2014.



Pita Štef Katicu
-Jesam ja Katice lijep ?
-Jesi Štef...k'o ikona.
- Zbilja ?
-Da. Kada te vide svi se prekriže



Došao Bračanin kod matičara I pita da li može promijeniti ženino ime.
-Može. A zašto ona nije došla? - pita matičar.
-Upokojila se pre pet godina i zato nije mogla doci.
-A zasto bi joj ti sad mijenjao ime?
-Htio bih da kupim jedan polovni nadgrobni spomenik.
Sve se na njemu slaže, jedino se ime ne uklapa.



Razgovaraju crnac i bijelac o tome tko je "obojan"
Crnac:
Kad sam se rodio – bio sam CRN.
Kad sam odrastao – bio sam CRN.
Kad sam bio bolestan – bio sam CRN.
Kad sam bio izložen suncu – bio sam CRN.
Kad sam bio na hladnoći – bio sam CRN.
Kad budem umro – bit ću… CRN.
A pogledaj vas bijelce:
Kad se rodite – vi ste RUŽIČASTI.
Kad odrastete – vi ste BLIJEDI.
Kad ste bolesni – vi ste ZELENI.
Kad idete na hladnoću – onda ste PLAVI.
Kad ste izloženi suncu – onda ste CRVENI.
Kad umrete onda ste MODRI…
I vi kažete meni da sam – obojan !!!



Sjedi Mujo u kafani i lagano pijucka rakiju, a usput se nešto igra na svom
novom telefonu. Dolazi za stol Haso, vadi svoj iPhone, pogleda Mujin i upita ga:
- Jel', bolan, Mujo, jel' teb' draži ajfon il' ajped? Mujo konta, konta, otpije rakiju i ispali:
- Jarane, men' ti je ajvar najbolji!



Zasto su poplave, svuda gdje siromasan narod...
Pa zato da i sirotinja vidi more.



- Kako se zove Ciganski turnir u tenisu?
- ROMAN GARROS!



1.MARIHUANA: trava koja može uzrokovati znatno veću sreću od
djeteline sa četiri lista
2. SMAK SVIJETA: Događaj koji se, sada već tradicionalno, održava
svake 3-4 godine
3. KLAUSTROFOBIJA: Strah od zatvorenih prostora. Krenuo si u birc,
ali te je strah da je zatvoren.
4. UMJETNA INTELIGENCIJA: Plavuša koja se farba u crno
5. ETNO KUĆA: Tipična kuća u Hrvatskoj sa isključenom strujom,
vodom i telefonom zbog neplaćenih računa
6. MUŠKARAC: Biće sposobno odviknuti se od mlijeka, ali ne i od sise
7. 13. PLAĆA: Plaća koju dobiješ nakon 20 mjeseci rada kod privatnika
8. EKONOMSKA KRIZA: Kad ti ostane puno mjeseci na kraju para
9. PAS: Mesojed, ali u Hrvatskoj u većini slučajeva kruhojed
10. PITAGORIN TEORIJA NEKRETNINA: Kvadrat u centru jednak je zbroju
dva kvadrata na periferiji grada
11. SMJENA GENERACIJA: Kada na banderi preko starih osmrtnica
budu zaljepljene nove.
12. CRKAVICA: Količina novca sa kojom se ne može preživjeti, ali koja
vam ne dopušta ni da umrete od gladi
13. KLUPA ZA REZERVNE IGRAČE: Klupica na groblju koju okupiraju
bakice za vrijeme zadušnica
14. POVJERENJE: Kada sa službenog puta, nenajavljen dođeš ženi kući
15. MIRIS PENZIONERSKOG STANA: Trideset godina straha od propuha
16. SAHRANA: Konačni trijumf gravitacije
17. SVEĆENIK: Jedina osoba na svijetu koju svi odrasli u župi nazivaju ocem,
osim njegove djece koja ga zovu stričekom.
18. LOPOV: Osoba koja se ne slaže s trenutnom preraspodjelom materijalnih dobara.
19. UDOVAC: Čovjek koji je preživio brak


Formeo super madrac hehe


<< Arhiva >>