U busu,tramvaju hehe

26.06.2013.



Dodje muz kuci u pola jedan mrtav pijan
Da zlo bude vece sav ispovracan izguzvan i jedva stoji
A na vratima :
--- Svinjo jedna !!!!! Crko dabogda !!!! Nasta licis idiote Mekani !!!???
-Nisam ja zeno - Majke mi......
-----Sta nisi Stoko odvratna !!??
_ Jedan drugar se ispovraco na mene... Evo dao mi covek 10 eura
da se opere ovo sto me ispovraco.....
----Ne lazi.... daj da vidim.....!! Pa ovde ima 20 eura ?
-Au.. zaboravio sam da ti kazem ...... malo mi se usrao i u gace....!



- Pita Bosanac Engleskinju:
Kako se zoveš?
- Jessy
- Ma evo me,nego kako se zoveš?



Javio se Mujo u radio-emisiju i voditelj mu kaže:
- Recite nam svoje ime.
- Ja bih ostao anoniman.
- Zašto?
- Da ne bude poslije: "Mujo rek‘o ovo, Mujo rek‘o ono..."



Mujo stiže pred apoteku trčeći, kad ono red od desetak ljudi ispred njega.
Mujo počne prelaziti jednog po jednog, govoreći:
- Molim vas, pustite me preko reda, hitno mi je, devojka mi tamo leži…
Svi se razmaknu kad su to čuli i puste Muju do apotekara koji ga upita:
- Dobro, šta treba tako hitno za devojku koja leži?
Mujo slegne ramenima, izvadi novac i odgovori:
- Paket kondoma, molim vas…



Stiže Haso u kafić i ugleda Muju kako sjedi za stolom i priđe mu.
- Mujo, čuo sam da si dobio trojke, čestitam!
- Hvala Haso, ajde sjedi, popij nešto na moj račun.
Sjedne Haso, naruči piće i upita Muju:
- Pa kako baš trojke bolan, šta si radio? Mujo se zamisli i odgovori:
- Ne znam Haso kako, jedino sam siguran da je Fata čitala
Tri mušketira dok je bila trudna. Na to se Haso panično diže i kaže:
- Bolan Mujo, moram brzo kući. Mujo zbunjeno upita:
- Haso, pa što ideš već, nisi ni popio ... Haso mu odgovori oblačeći jaknu:
- Pusti bolan, moram kući hitno, moja Habiba trudna,
a jučer posudila Alibabu i četrdeset razbojnika!



- Zašto od svih žena plavuše imaju daleko najljepše noge?
- Pa, ko nema u glavi ima u nogama!



Chuck Norris je jučer ustreljen. Metak je u kritičnom stanju.


Joke with Bus Driver


<< Arhiva >>