Nije lako biti fotograf hehe

12.06.2013.



Kućna pomoćnica zatraži povišicu.
Gazdarica se jako razljuti i upita: "Pa dobro, Marija, reci razlog zašto
misliš da si zasluzila povišicu?"
Marija odgovori: "Nije jedan, nego su tri razloga".
Gazdarica: "Dobro, pa reci mi prvi."
Marija: "Prvi razlog što trazim povišicu je jer ja bolje peglam nego Vi."
Gazdarica: "Ko to kaže?"
Marija: "To kaže Vaš muž."
Gazdarica: "A koji je drugi razlog?"
Marija: "Zato što bolje kuham nego Vi."
Gazdarica: "Nemoj mi reći ponovno da to kaže moj muž?"
Marija: "Upravo tako, to kaže Vaš muž."
Gazdarica: "A koji ti je treći razlog?"
Marija: "Treći razlog je što sam bolja ljubavnica nego Vi."
Gazdarica (sada sva crvena u licu): "Nemoj mi reći da to opet kaže moj muž?"
Marija: "Ne, gospođo, to kaže Vaš vrtlar."
Gazdarica: "Koliku želiš povišicu?"



Prodajem kuću na klizištu na periferiji.
P. S. Uskoro u centru.



Vjeroučitelj pita malog Marka:
- Što se dogodi kad se prekrši jedna od deset zapovijedi Božjih?
- Tada ih ostane još samo devet - odgovori Marko nakon dugog razmišljanja.



Sudac ispituje žensku:
-Koji je razlog, da ste istupili za rastavu?
>Nooo...
-Pije?
>Ne.
-Droga?
>Ne.
-Malo zarađuje?
>Ne, a čak suprotno.
-Tuče?
>Ne.
-Ne brine se o djeci?
>Brine.
-Vara?
>Nikada me nije prevario.
-Ne zadovoljava vas seksualno?
>Sa time je sve u najboljem redu.
-Ne pomaže u kući?
>Pomaže.
-Pa kakav je onda razlog?
>On sve radi... ali... kada biste samo mogli vidjeti sa kakvim izrazom lica!



Šta je vazelin? Krema koja je ušla u anale.

Ne prekidaj ženu dok šuti!

u izlogu jedne foto radnje hehe:


Zaspao Mujo na parkingu, kad eto policajca. Ovaj mu priđe i kaže:
'Ustaj, Mujo, nisi auto, pa da tu ležiš!'
A Mujo mu mrzovoljno odvraća: 'Nisi ni ti pauk da me dižeš!'



Sretnu se Mujo i Haso u parku jedne noci i kaze Mujo Hasi: "Joj, dobro sto
si naisao, nasao sam jednu... Kaze da ce se nastaviti vidjati samnom,
ako mogu tri puta da je kresnem. Ja sam odradio dva puta, a ona je eno tamo
i ceka treci, a ja ne mogu. Hajd' ti obavi, nece ni primjetit, mrak je."
Ode Haso, pocne radit, u to naidje policajac, uperi lampu i upita ih: "Sta to radite?"
Na to ce Haso : "Eto vodim ljubav sa svojom zenom."
"U, izvinite, nisam znao".
"Nisam ni ja, dok nisi upalio lampu".


Fotografkinja na svadbi,nadam se da ce te razumjeti hehe:


<< Arhiva >>