Idemo malo u grad hehe

16.04.2012.

Imali smo temu o selu ovaj tjedan cemo posvetiti gradu hehe



Prepiru se Mujo i Kinez u Sarajevu,
pa ce Kinez njemu izmedju ostalog :
“Odakle kod vas ovoliki psi lutalice u Sarajevu?
Kod nas u Kini nema ni jednog”.
Na to ce Mujo njemu:
"A jesi li ti jarane ikad u Bosni vidio janje lutalicu”?



Grupa dječaka,dobacujući se loptom, dolazi do staklarske radnje i jedan
se obrati starom staklaru:
- "Imamo za Vas dobar poslovni prijedlog, budite sponzor našeg nogometnog
tima a mi ćemo Vam obezbjeđivati mnogo posla!"



Zašto policajac kvasi zid mokrom krpom?
=> Doktor mu rekao da stavlja obloge tamo gdje se udario.



Otisla gospodja na ugradnju silikona,
sve prodje po planu i nakon oporavka dodje na pregled.
Doktor je pita kako se osjeca jeli dobro i jeli zadovoljna sa velicinom i izgledom?
Gospodja ce: narvno sve je dobro i velicina je super...
samo sad nesto razmisljam kada se gledam u ogledalo da mi je sada i malo vece oci...
Na to ce doktor, sestro donesi racun!!!!



Kaze Amerikanac, ... mi smo kopali 100 metara pod zemlju i nasli
smo telefonske zice stare 300 godina.
Znaci, ... vec tako davno mi smo imali telefon.
Kaze Englez, ... nije to nista, mi smo kopali i na toj dubini nasli kompjuterske
kablove stare 300 godina.
Znaci, ... mi smo u to doba imali internet.
Kaze Bosanac, .... ih, ... i mi smo kopali 100 metara u dubinu i, .... nismo nasli nista.
Znaci, .... mi smo ti prije 300 godina imali wireless,


cicko:


<< Arhiva >>