SRETAN VAM USKRS hehe

05.04.2012.



Ide lija kroz šumu i naiđe na zeca koji, sav krvav, otresa
krv s krzna. Pita ona njega šta mu se desilo, a on objasni:
- "Ma, iskoristila me medvjedica kao uložak!"
Sljedećeg dana sretne lija sovu, isto krvavu, kako otresa krv sa sebe.
Pita ona i nju šta joj se desilo, a sova odgovori:
- "Ma, šuti, neko je rekao medvjedici da su bolji oni s krilcima!"



Takmičili se Amerikanac, Nijemac i Crnogorac ko će da probije kineski zid.
Amerikanac turira svoj kadilak i opali u zid ali ništa. Pa Nijemac turira svoju
mečku i opali u zid ali opet ništa. Došao red na Crnogorca, a Amerikanac i
Nijemac su već odustali od takmičenja. A Crnogorac turira, turira li fiću i krene i probi zid.
Tad će njemu ova dvojica:
• Pa kako ti probi zid, a mi ovakva bijesna auta imamo?
• E, sada ćete vidjeti.
Otvori Crnogorac haubu i kaže:
• Izlazite, Bosanci.



Mama pita kćer: 'Dušo, zašto si tako tužna? Što se dogodilo?'
'Ma, onaj moj me strašno uvrijedio.'
'Pa, što je rekao?'
'Da s godinama sve više sličim na tebe!'



-"Vidio sam da te je uhvatila policija. Šta se deslio?"
- "Išao sam presporo."
- "Čekaj, misliš išao si prebrzo?"
- "Ne, da sam išao prebrzo, ne bi me uhvatili."



Šeće Mujo pokraj neke bare, kad žaba skoči pred njega i progovori:
- Ako me poljubiš pretvorit ću se u prekrasnu princezu!!!
Mujo joj priđe uzme je i spremi u džep. Žaba opet progovori:
- Hej, nisi čuo? Ako me poljubiš pretvorit ću se u prekrasnu princezu!!
Mujo izvadi žabu iz džepa, pogleda je, nasmiješi se i spremi je natrag u džep.
Sad žaba, već sva očajna, progovori:
- Ako me poljubiš, pretvorit ću se u prekrasnu princezu, biti ću s tobom koliko
god ti želiš, i radit ću sve što želiš.
Mujo opet izvadi žabu, ponovno se nasmiješi i vrati je u džep. Žaba će:
- Dobro, pa u čemu je problem? Rekla sam ti da ću se pretvoriti u prekrasnu
princezu, biti ću s tobom koliko god to želiš i radit ću sve što poželiš.
Zašto me onda nećeš poljubiti??
Mujo odgovori:
-Gle, ovako, ja sam jako zaposlen i nemam vremena za cure, ali imati
žabu s kojom možeš razgovarati je baš super!


SRETAN USKRS


Sretan vam svima Uskrs i citamo se ponovo iduci tjedan..

<< Arhiva >>