kit u slovenskom moru hehe

22.09.2011.



Razgovaraju Crnogorac i Srbin:
- Đe ćeš na ljetovanje ove godine?
- upita Crnogorac. - U Tursku. - Zašto, pobogu, u Tursku?
- Crnogorac će pomalo uvređeno. - Imaju lepše more i plaže,
povoljnije su im cene, a i duže smo bili u zajednici.


Došao Piroćanac kao kum na svadbu i kad je došlo vreme da se pročita ko
je šta doneo, svi pažljivo slušaju:
• A od kuma, televizor!
Gosti negoduju, dok se mlada i mladoženja nezadovoljno smeškaju.
A Piroćanac ponosno dodaje:
• I... daljinski!


Pitaju Crnogorca:
•Šta radiš?
On odgovara:
•Vala ništa. A da ti pravo kažem, i nemam kad.


Zašto su tange skuplje od ostalih gaćica?
Pa neće za male novce da se svakome uvlače u guzicu!


Zena dolazi kod ljekara i kaže:
• Imam ozbiljan problem s mojim mužem.
• Recite slobodno!
• Kad god smo u krevetu, i kad je moj muž na vrhuncu, on tako glasno
mumlja i vrišti da mi to stvarno smeta.
• Ah, ali vi biste samo drugačije trebali gledati na to.
Trebali biste smatrati to komplimentom!
• Da, ali to me skoro uvijek probudi...


Nakon lude noći kaže momak devojci: - Ajde reci mi koliko si ih imala dosad.
Djevojka ćuti namrgođeno. Posle nekoliko minuta momak kaže:
- Oprosti, nisam hteo da postavim takvo pitanje. Još si ljuta na mene?
- Ćuti, budalo, brojim!


-Političari uđite u povijest, ali na sopstveni račun!


Svega pomalo:


<< Arhiva >>