Neki su i ovako slavili Valentinovo hehe

15.02.2010.



Rodi se dijete, i čim je izašlo iz stomaka reče:
- Dajte mi kompjuter, moram da pišem programe.
Vide doktori da je dijete previše inteligentno, pa odluče da mu izvade pola mozga.
Dijete se nakon operacije osvijesti i reče:
- Dajte mi digitron, moram da računam...
I doktori mu izvade i drugu polovinu mozga, i čim se dijete osvijestilo reče:
- Šta je, šta me gledate? Vadite osobne karte!


Dosao čovek sa zgodnom ženom u hotel, naruči sobu i bocu šampanjca.
- Da li želite još nešto za suprugu? - pita ga recepcionar.
- Oh, da, gotovo sam zaboravio - jednu razglednicu s markicom!


Preporuka ex filma:"Nije lako sa muskarcima":



Peca Pop na obali, i malo-malo vadi ribu.Dosadi to ovima pored njega te ga pitaju:
- "Kako to Pope ti uvijek kad zabacis udicu uhvatis ribu a mi nista..."
Kaze Pop:
- "Ej moji momci, u mene su ženske stidne dlake mamac."
Jedan od onih što pecaju skoči, i otrča do kuće, kad ono tamo zena se naguzila i cisti po kuci.
A on ono od pozadi, zavuce ruku ispod suknje i iscupa par dlacica. A zena ce ti
- "Jesi li to Pope posao na pecanje..."


Ulazi mucavac u autobus ,pa kaže:
- "Daaaaajte mi jeeeednu kaaaartu!"
Kondukter:
- "Iiiizvoolite jeeednu kaaartu."
Na sledećoj stanici ulazi drugi putnik, zatraži kartu, a kondukter će:
- "Izvolite vašu kartu!"
Mucavac kondukteru:
- "Zaaaštoo vi meeene zaaajeebaavate?"
- "Ma ne zaaajeebavaam ja teeebe zaaajeebavam ooovooga što ne znaaa da muuuca!"


hehe ti cigani:


<< Arhiva >>