I ne zaboravite na Valentinovo hehe..

12.02.2010.



Jedne zimske večeri uspješni ruski poslovni čovjek blizu šezdeset godina
pokupi u noćnom klubu mladu perspektivnu manekenku. Poslije prekrasno
provedene noći u najluksuznijem restoranu povede je u kazalište. Nakon
toga svrate na šampanjac u njegovu vilu u centru Moskve. Nakon cjelonoćnog
seksa ujutro njegovim privatnim avionom odlete u šoping u Pariz. Te
večeri, po povratku iz Pariza, na cesti od aerodroma do njegovog pariškog
stana na dvije etaže biznismen naredi vozaču da zaustavi auto usred pustog
polja pokrivenog snijegom. Povišenim glasom naredi manekenki:
- Van iz auta i napravi snjegovića!
- Ali imam samo tanku novu francusku haljinicu i štikle, smrznut ću se! -
protestira manekenka.
- Radi snjegovića ili ću te ubiti, razumiješ da mi to ne bi bilo ni prvi
ni posljednji put... - oštrije će biznismen.
Ustrašena manekenkica, sva u suzama izadje van auta i napravi snjegovića.
Svu smrznutu biznismen je ponovo primi u limuzinu, odvede u stan, zagrije
u sauni, izmasira mirisnim uljima i okrijepi šampanjcem i kavijarom. I
naravno, opet seks cijelu noć...
Ujutro, za vrijeme doručka koji su im sluge donijele u postelju,
perspektivna manekenka upita biznismena:
- Pokazao si mi svoju moć i bogatstvo, sve je bilo prekrasno, ali molim
te, objasni mi zašto sam ti morala napraviti snjegovića?
- Draga moja, svjestan sam da nisam u cvijetu mladosti i da si imala - te
da ćeš takvih kao ja ili boljih - imati na stotine. Stoga bi me zaboravila
već sa slijedećim ljubavnikom... ali snjegovića ćeš, dušo, pamtiti cijeli
život!


Preporuka ex filma:"Varljivo ljeto 68":



Čuva Ciga ovce i svaki dan mu vuk pojede po jednu ovcu. Ciga se iznervira, iskopa
veliku rupu i ubaci ovcu. Međutim, upadne i on u rupu, a u neko doba dođe vuk pa i
on upadne. Dok su svi troje sjedeli u rupi, začuje se ovca:
- Meee!
A Ciga će:
- Nema tu "meee"! Zna se po koga je gospo'n vuk došao..


Svaki dan treba da bude Valentinovo:



Dođe čovjek kod ginekologa i kaže: - Doktore žena mi je trudna. Doktor:
- Pa, to je odlično. - Znam, ali kakav će biti moj seksualni život ovih 9 mjeseci.
- Pa, prva 3 mjeseca se možete kresati kao i do sada, druga tri mjeseca samo
pseća poza, a zadnja tri mjeseca vučja poza. - Pa, doktore hvala vam.
Samo mi nije jasno... kakva je to vučja poza. - Pa, to ti je ono, sjediš pored rupe i zavijaš


Ovo ni slučajno da napravite za Valentinovo hehe:


Lijepo provedite vikend i naravno ne zaboravite na Valentinovo...

<< Arhiva >>