Kako Slavonci reklamiraju jaja hehe...

02.02.2010.



Prilazi Đetić djevojci: - Tako lijepo lice... takva figura...
te tajanstvene oči... zanosan pogled.... seksi glas... poljubac k'a u bajci...
no dosta je bilo o meni, kako si mi ti?


Ispekli Srbin i Crnogorac prase.
Srbin kaže:
- E, sad ćemo da ga podijelimo bratski.
A Crnogorac će:
- A nećemo, bogomi, nego popola!


-Prijatelju, primi moje iskreno saučešće. Sigurno nije lako izgubiti punicu.
- Nije lako... Već sam počeo misliti da je nemoguće!


Pitali Cigu:
• Šta mislite o zatvorenim bazenima?
Ciga će:
• Pa nek' ih otvore bre, da se narod kupa.


Preporuka ex filma:"Povratak otpisanih":



Na vratima neba stoji jedan jako ljut čovjek i urla:
- Pa što se događa? Što ja tu radim? Pogledajte me! Imam 35 godina, ne pušim,
ne pijem, jučer sam rano legao u krevet i sad sam tu pred vama!
Sigurno je neka greška! Molim vas da provjerite!
- Još nam se nikada nije dogodila greška! - odgovori Sveti Petar - Ali provjerit ću. Kako se zovete?
- Morić. Tomislav Morić.
- Koje vam je zanimanje?
- Automehaničar.
- Ah, da, evo, našao sam vas. Tomislav Morić, automehaničar.
E, pa, gospodine Moriću, prema našim podacima vi ste umrli od starosti.
- Od starosti?
- Nemoguće! Pa imam samo 35 godina!
- Pa ne znam. - odgovori sveti Petar - Zbrojili smo sve sate rada koje
ste zaračunali mušterijama i to ispada 123 godine.



Policijski komandir tužno gleda uplakanu mladu udovicu u crnom:
• Gospođo, možete li se sjetiti poslednjih riječi vašeg nesrećnog muža?
• Mogu - kaže udovica - rekao je: ''Prestani više da se mučiš s tim revolverom,
njime ne možeš da pogodiš ni ulazna vrata''.


Mastercard

<< Arhiva >>