Sto sve dozvoljavate vasim kucnim ljubimcima hehe

30.06.2006.



Sjede dva pandura u postaji, jedan sjedi ispred ogledala a drugi gleda u zid
- Što mi je poznat ovaj - rece prvi.
- Pa to sam ja, budalo! - odgovori drugi.


Sudili Cigi jer je vilama ubo ženu, pa sudija pita Ciganku:
- Dakle, što se tada desilo?
- Tada me je on opizdio vilama!
- Gospodjo, molim vas, nadjite neki pristojniji izraz. Ovo ne može da udje u zapisnik.
- Šta ti ja znam, mi nemamo drugi naziv za vile!


- Pojma nemate kako je slatka ljubljena osoba! - rece kanibal i pojede svoju dragu.


Uciteljica pita djecu:
- Što znaci rijec OCIGLEDNO? Javlja se mali Marko:
- Pa, drugarice uciteljice, evo ovako... Moj tata vozi MERCEDES, mama vozi OPEL KADET, a baka vozi DŽIP - OCIGLEDNO - mi imamo para! Uciteljica:
- Bravo, Marko, odlicno si ovo objasnio! Da vidimo dalje, ko se javlja? Perica! 'Ajde, Perice, objasni nam ti, što znaci rijec OCIGLEDNO?
Perica:
- Moja baka svako jutro ide na livadu. Ispod lijeve pazuhe nosi ALGEMAJNE CAJTUNG, a ispod desne VAŠINGTON POST. Uciteljica (zbunjeno):
- I onda, Perice?
Perica:
- Pa, ništa. Baba ne zna njemacki, a nema pojma ni engleski - OCIGLEDNO ide da sere!


Kako se zove najpoznatiji ciganin u Italiji?
Romano Prodi.


A OVDJE POGLEDAJTE NA STO MUSKI MISLE JOS OD MALIH NOGU HEHE KLIKNI OVDJE

<< Arhiva >>