nedjelja, 26.04.2015.

Sipa i čokolada

Jučer mi je pojam autsorsanja i vizualno predočen. Naime svako jutro oko osam sati kad nakon završene šetnje s Jinom odlazim sam po sladoled i ponekad kruh (kupujemo onaj skupi sa sjemenkama koji drži više dana), viđam na rotoru ženu koja čeka da stanu i pokupe je u vozilo na posao. E pa jučer sam oko tri i pol čekajući drugaricu u Opatiji da završi s tretmanom primjetio istu tu ženu kako žurno ulazi u obližnji hotel, koliku su je kilometražu provozali tu subotu bilo bi zanimljivo znati. Dinamičan život na poslu u svakom slučaju.
Ja sam jučer igrao na sigurno s marendom, naručio sam gurmanske kobasice, po čemu su gurmanske nisam uspio saznati, kruh je bio odličan, drugarica je eksperimentirala s rižotom koji je ispao dosta dobar u za mene, za kojeg se ne može reći da nisam prošao, dobro ne svijeta, ali Europe, iznenađenje u obliku čokoladne dekoracije. Oke, lijepo je znati da se ulaže u edukaciju kuhara, teško je povjerovati da bi neki naš kuhar to sam smisliobang.
Kao što se vidi, halapljivo gutamo život dok si to kako tako možemo priuštiti.


10:18 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.