ANĐELI

28 siječanj 2023

Tri tisuće anđela leprša oko mene
Anđeli postoje
Mašu krilima i stranicama
Plešu kolo oko moje glave smijuć se i zadirkujući me
Pokušavam uloviti jednog
Na čijem krilu je fotografija djevojke
Modiglianievski sjetnog, izduženg
Lica
Mame me krilima, stranicama, slovima
Pričama,
Rječnici, obožavam rječnike, definicije, anđeli definicija
Anđeli jezika i pisama
Neke sam spasila iz smeća
Neke iz plamena nisam mogla kad su palili anđele
Sotonske knjižničarke i knjižničari
U paklu uništenja priča i pjesama
Anđela i pjesnika samo zato
Jer su im krila bila ispisana
Pogrešim slovima
Još uvijek ne lepršaju te stranice
Još uvijek su u šoku i poslije trideset godina
Inkvizicije i smaknuća ih bez razuma
Stidljivo gledaju iz prikrajka i ne pridružuju se
Veselju i letu
Zovem ih da se ne boje, da lepršaju i
Otvaraju se, kod mene su na sigurnom
Knjigocid je pakao koji traje






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.