utorak, 21.04.2020.

Živjeli! (Ein Hoch auf uns)



Planirao sam danas pisati o Vegasu u vrijeme corone, čisto zato jer to neke iritira, meni baš zanimljiva tema, al nametnulo se nešto drugo.
Učenici su između par pop/rock njemačkih pjesama mogli odabrati koju ćemo obrađivati, te glasovanjem uvjerljivo izabrali pjesmu "Auf uns".
Meni je to totalno bezvezna pjesma, al ima nevjerojatnu povijest i zahvalna je za raditi nastavi. Mislim da sam među prvima u bivšoj državi obrađivao "Lili Marleen", pa zašto ne bi i ovo.
Izvođač se preziva Bourani, afričkog porijekla, rođen u gradu u kojem naš bloger Euro živi i radi, vrlo brzo posvojen od njemačkih roditelja. Bio je i kršten, no kad je porastao prebacio se na budizam.
2014. je snimio pjesmu koju spominjem, a čiji naslov učenici koji su je odabrali logično ni ne znaju prevesti. E onda se dogodilo svjetsko nogometno prvenstvo, pjesma koja nema nikakve veze s nogometom je lagano postajala omiljena pjesma njemačkih navijača, a nakon povijesne pobjede sedam prema jedan protiv Brazila, priznajte, zaboravili ste, ja koji inače ne pratim nogomet nisam, postala je apsolutno najpopularnija pjesma u Njemačkoj, a Bourani ju je uživo pjevao na dočeku njemačkog tima.
U materijalima Goethe instituta didaktiziranih za nastavu nema ni riječi o tome, sad sam u nedoumici kako voditi nastavu.


11:50 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.